Gå til innhold

civic på stål-trå!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uff, fy flate så stygt. Et sånn kræsj har man under 0% sjanse for å overleve om man sitter i førersetet idet autovernet entrer kupeen rett igjennom rattet.

 

Har hørt om folk som faktisk argumenterer "mot" at autovernet skal skrå ned i bakken. Bilen kunne jo hoppe (!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

det er jo ikke sikkert dette var en ulykke i det heletatt.

det er mange som begår selvmord osv i trafikken desverre, kan nok være det som har skjedd her.

 

men annyways. ikke pene biler nej..

 

Tviler sterkt på det du. Spidde hele bilen på et autovern og håpe at du får den gjennom magen? Folk som tar livet av seg i trafikken tar vel som oftest en front mot front sak mot større biler, eller vegger.

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste om denne ulykken et par måneder tilbake, og den skjedde i en av sørstatene i USA hvis jeg husker korrekt.

 

Da kunne vedkommede som la ut bildene og en annen som kjente til hendelsen fortelle at føreren FAKTISK overlevde denne krasjen.

 

Finner ikke tilbake til det forumet/linken hvor dette var postet, men iallefall var jeg også veldig overrasket når denne personen kom levende ut av dette uhellet med faktisk mindre skader som brukket bein/armer osv. som eneste resultat (+ en ødelagt Type-R)

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går for tiden førstehjelps kurs - og skal ha førstehjelps beredskap på jobb - men der kan vi også bli kalt ut til bil ulykker i nærheten da neste ambulanse er et stykke unna .... Får frysninger av slik ... Men fra den siden sies det at du tenker klart å gjør det rette i slike situasjoner ... Får faen bare håpe jeg slipper å komme opp i noe slikt ....

 

Moralen blir vel KJØR FINT !!!!!!!!

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Går for tiden førstehjelps kurs - og skal ha førstehjelps beredskap på jobb - men der kan vi også bli kalt ut til bil ulykker i nærheten da neste ambulanse er et stykke unna .... Får frysninger av slik ... Men fra den siden sies det at du tenker klart å gjør det rette i slike situasjoner ... Får faen bare håpe jeg slipper å komme opp i noe slikt ....

 

Moralen blir vel KJØR FINT !!!!!!!!

du skal få slippe å fjerne et autovern fra hodet mitt i alle fall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår