Dinglevims Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Trenger en ekspansjonstank til min 1982 Golf GTi. Lik den på bildet. Haster litt ettersom at min lekker noe jævli. Helst ikke alt for langt unna Drøbak. Vet ikke om det er samme på Golf II, men det kan jo hende. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Opp! Ingen som har? Er nå ganske sikker på at det er samme tanken på Golf II. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Det må da være noen her på forumet som har en slik tank å selge meg. Må være noen som har en liggende eller har en delebil eller noe... Samme om den er fra Golf I eller Golf II bare den er hel og er av den typen med tempmåler. Har lett på en del hoggere her i nærheten men har bare funnet tanker som ikke har høl til tempmålern... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Det er den samme.. og du finner sånne på dynga.. de flyter rundt der.. bare dra å plukke det:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by AXi0N Det er den samme.. og du finner sånne på dynga.. de flyter rundt der.. bare dra å plukke det:) Er ikke det gitt. Har enda ikke funnet en tank med tempmåler. Og jeg har sett i maaaaange biler... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by Dinglevims Er ikke det gitt. Har enda ikke funnet en tank med tempmåler. Og jeg har sett i maaaaange biler... Det er ikke tempmåler som sitter i ekpansjonstanken, det er en nivåmåler for kjølevæsken. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by Dinglevims Er ikke det gitt. Har enda ikke funnet en tank med tempmåler. Og jeg har sett i maaaaange biler... Neivell.. den på bilden ser jo prikk lik ut som 2'ern.. men med tempmåler på.. aldri sett før.. Mener vel kanskje temp Føler? er vel ikke en klokkse som viser gradene på vannet på utsiden av Tanken? Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by mk1classic Det er ikke tempmåler som sitter i ekpansjonstanken, det er en nivåmåler for kjølevæsken. Okay. Trodde det var tempmåler/føler ettersom at tempgreia i dashbordet er helt bajas og dioden blinker som bare det når den ikke står i... Men uansett... Jeg har bare funnet tanker uten denne... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Har en slik fra en 82 modell. Kan sjekke om den er perfekt, bra er den i allefall... :) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg