Gå til innhold

skal kjøpe en coupe, hvilken?

Ranger emnet


eirik845

Anbefalte innlegg

Hei Skal kjøpe en ny bil. skal være coupe ( eller bare bilen er fet så gjør det ingen ting men liker coupe biler)

 

og helst bakhjulstrekk.

 

pris? har vel litt over 100 lapper, kAn låne men har vel ikke mere enn 150-160 da heller..

 

det beste er å ikke bruke opp alle penga mie og ikk låne..

 

sett på både bmw e46 og e36 coupe..

 

e36 er det kunn 92-94 model som har hvert fine ( bra stand) og kosta 70 pluss.. synes det er mye penger får en gammel bil..

e36 er kjent for å ruste mye..

 

e46 er mye over prisa spørr du meg.. tenkte meg å gi under 150 tusen for en 318ci/320ci. med multifunsjonsratt. som har gått mindre enn 150 tusen km helst. ( helst med triptronic men samma det.. )

 

 

bilen skal stå på fattern og han vill at jeg skal ha en bil som ikke er så veldig gammel helst så ny som mulig i følge han men han blir grinete vis bilen er eldre enn 97-98..

 

 

kjører 10 mil hver dag så må være en drift sikker bil som ikke drekker 2 liter på mila..

 

 

er 19 år så vil ha en bil som trekker damer ikke motsatt :P

 

 

sett litt på lexus is 200. koster litt de å er drift sikre men går vist ikke noe bra med de 150 hk den har og "ikke den bilen ei jente vil sette seg inni liksom"

 

noen som kan si noe om det jeg har skrevet ?

eller mener noe..

mhv Eirik

Endret av eirik845

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Mercedes Benz er tingen for deg. En stjerne på panseret utstråler makt og penger. Det liker damer, både konfirmanter og MILF'er.

 

Det er mange fine å velge mellom. I tillegg til eksemplene under, så finnes C-klasse coupe, men den syns ikke jeg er noe fin.

 

En CLK til 149 000:

46_-244783086.jpg

 

 

En SLK til 127 000 kr:

59_1903358359.jpg

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en BMW 320 E46 2.2 liter CI en gang i tiden og det var damemagnet, vel og merke mest for de som såvidt var lovlige eller rundt derom.

Tilogmed da samboeren satt på hendte det at dem vinka etter bilen.

 

Skal du ha cupe og kun vil ha bil for å dra damer er jo Mercedes tingen trur jeg. Damer trur som regel at de er dyre biler og da er dem solgt, alle vet jo at damer liker penger :p

 

Skal du ha en skikkelig kjøremaskin som er velbalansert og morsom å kjøre, gå for bimmer! ;)

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil jo ha bil som er god å kjøre da.. har prøvd en kompis sin e46 318 coupe med orginal sports understell og triptronic. er jo en drøm å kjøre. sitter på veien som bare faen ass.. er bedre å kjøre enn fattern volvo v70 2.0D 2009 model da.. synes det sier sitt selv om den bilen ikke har noe form for sportsunderstell.

og er jo en familie bil.. bra bil det å for all del..

 

det som er at med en e46 er at jeg vil ha delskin/ skinn. grei farge på intriøret. alt annet en brun er fint. tre lister ser ut som en båt men det kan jeg bytte, null stress.

 

"stort klima". og multifunksjonsratt.. ( cruskontroll) det koster å bytte så er dritt. rekke 6 er jo best.

 

og vis bilen har det meste av dette ( stort klima, og multifunsjonsratt) så vet folk og ta seg betalt..

 

og vil jo helst ha en bil i sølv eller svart.. men alt funker nesten da.. ikke grønn.. fyfaen det er stygt på e46..

 

 

merca synes jeg ikke er noe fin da..

 

sett på is 200 fordi jeg synes den er fin.. men sett så få ute på veien, at jeg tviler og ingen andre synes den er fin liksom..

 

dette er det som gjør meg usikker og om jeg vill bruke alle penga mine..

 

slk er for liten, må ha litt bagasje romsplass.. er tømrer lærling så har noe verkstøy i bilen..

Endret av eirik845

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å jobbe litt med din egen utstråling hvis du må ha fin bil for å dra damer :D Forøvrig, e46 coupe og e36 coupe er nydelige biler, såfremt den ikke ser ut som forsida på en rieger-katalog!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å jobbe litt med din egen utstråling hvis du må ha fin bil for å dra damer :D Forøvrig, e46 coupe og e36 coupe er nydelige biler, såfremt den ikke ser ut som forsida på en rieger-katalog!

 

haha litt frekk du ell? var ikke det var snakk om her da.. at bilen har et fint utseende som jenter liker da..

 

 

men orginal mtech holder lege for meg orginal coupe e46 ser bra nok ut uten styling :)

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Mercedes Benz er tingen for deg. En stjerne på panseret utstråler makt og penger. Det liker damer, både konfirmanter og MILF'er.

 

QUOTE]

 

hahahaha,den var god.

 

stjerne på panseret er bra, men når du linker til de styggeste mercedesene som har kommet fra stuttgart, da er det på tide å sette ned foten..

 

viser en MANN seg i en slik merce, trur jeg det fjerner all tvil om hva slags legning du har(da er det skinkerytterne du drar, ikke damene)

 

Skal du dra damer, så kjøper du deg en w211 med senk og kantfelger i sølvgrå farge;) laaaaangt penere enn både e46 og e36noen sinne kan bli, men det er jo fire dører på 211'n, det er vel kanskje ikke det du var ute etter.. men uten TVIL så er w211 kongen i den priskategorien, dog har dem gått et stykke, men mercedes går og går, så det er ingen problem.

 

her har du en w211, de er faktisk finere med bare senk og felger, men er ikke gjort så mye med denne heller:

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=52&g2_serialNumber=3

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha litt frekk du ell? var ikke det var snakk om her da.. at bilen har et fint utseende som jenter liker da..

 

 

men orginal mtech holder lege for meg orginal coupe e46 ser bra nok ut uten styling :)

 

Hehe, kødda bare litt :D :tannløs:

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett på is 200 fordi jeg synes den er fin.. men sett så få ute på veien, at jeg tviler og ingen andre synes den er fin liksom..

 

dette er det som gjør meg usikker og om jeg vill bruke alle penga mine..

 

Tror ikke det finnes så altfor mange her til lands, men det kan kanskje ha noe med nybilpris? Jeg vet ikke?

Det er jo en lekker bil, ulempen med den er at den finnes som Toyota modell, med HELT lik motor og HELT likt utseende =P

Toyota Altezza =P

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Mercedes Benz er tingen for deg. En stjerne på panseret utstråler makt og penger. Det liker damer, både konfirmanter og MILF'er.

 

QUOTE]

 

hahahaha,den var god.

 

stjerne på panseret er bra, men når du linker til de styggeste mercedesene som har kommet fra stuttgart, da er det på tide å sette ned foten..

 

viser en MANN seg i en slik merce, trur jeg det fjerner all tvil om hva slags legning du har(da er det skinkerytterne du drar, ikke damene)

 

Skal du dra damer, så kjøper du deg en w211 med senk og kantfelger i sølvgrå farge;) laaaaangt penere enn både e46 og e36noen sinne kan bli, men det er jo fire dører på 211'n, det er vel kanskje ikke det du var ute etter.. men uten TVIL så er w211 kongen i den priskategorien, dog har dem gått et stykke, men mercedes går og går, så det er ingen problem.

 

her har du en w211, de er faktisk finere med bare senk og felger, men er ikke gjort så mye med denne heller:

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=52&g2_serialNumber=3

 

 

Kloke ord!;)

94- Omega 3,0

98- Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA! Ler meg skakk! :D

En bil damer liker... Når damer snakker om biler høres det slik ut.

"blabla bla bla BLA den grønne bilen var fin"

Generelt tror damer at en 316i er en grombil. :D

Hatt så mye ræl-dritt-skrap biler oppgjennom min tid, og flust med damer. Er ikke bilen det kommer an på, men sjåføren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av coupéer fra midt på 90-tallet nevner jeg i fleng:

Alfa Romeo GTV (forhj)

BMW 3-serie Compact (bakhj)

BMW 3-serie Coupé (bakhj)

BMW 850 (bakhj)

Citroën ZX Coupé (forhj)

Coupé Fiat (forhj)

Ford Probe (forhj)

Ford Mustang (bakhj)

Honda CRX Del Sol (forhj)

Honda Integra Coupé (forhj)

Honda Prelude (forhj/4WD)

Honda NSX (bakhj)

Jaguar XJS (bakhj)

Lexus SC 300 (bakhj) Toyota Soarer

Lotus Esprit (bakhj)

Maserati Ghibli (bakhj)

Mazda MX-6 (forhj)

Mazda MX-3 (forhj)

Mazda RX-7 (bakhj)

Mitsubishi Eclipse (forhj/4WD)

Mitsubishi 3000 GT (4WD)

Nissan SX (bakhj)

Nissan 300 ZX (bakhj)

Opel Tigra (forhj)

Opel Calibra (forhj)

Renault Mégane Coupé (forhj)

Rover 200 Coupé (forhj)

Rover 800 Coupé (forhj)

Saab 900 Coupé (forhj)

Subaru SVX (4WD)

Suzuki X-90 (4WD)

Toyota Celica (forhj/4WD)

Toyota MR2 Mk.2 (bakhj)

Toyota Supra (bakhj)

TVR Cerbera (bakhj)

Zagato Hyena (4WD)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA! Ler meg skakk! :D

En bil damer liker... Når damer snakker om biler høres det slik ut.

"blabla bla bla BLA den grønne bilen var fin"

Generelt tror damer at en 316i er en grombil. :D

Hatt så mye ræl-dritt-skrap biler oppgjennom min tid, og flust med damer. Er ikke bilen det kommer an på, men sjåføren :)

 

En bonde var ute på jordet å jobba da han hørte en høne skrike etter hjelp, den hadde satt seg fast langt utti myra.

Bonden løp hjem og hentet sin Porsche knøt et tau fast og kastet det utti, høna bet fast i tauet og dro høna opp.

Bonden parkerte Porscha si, så gikk det noen timer så hylte enda en høne som hadde satt seg fast i samme myra.

Bonden hørte ikke høna, men hesten visste råd og lente seg over myra og sa "bit fast i utstyret mitt så trekker jeg deg opp!"

Hesten dro høna trygt opp på land.

 

Moralen er: Har man hestkukk så trenger man ikke Porsche for å få tak i høne! :tannløs:

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår