titus41 Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Hei jeg ser etter nybil til 60-80.000 kroner + - Alt kan være intresangt så lenge den er pålitelig og funker til og fra jobb. Muligheter for å bygge anlegg og litt comfort skader heller ikke... Er temmelig lei av å skru på bil nå. Gjerne sleng ut noen bilder ell Link fra finn.no / autodb som kan være intresange... Takker så meget for de som orker å ta seg tid til å slenge ut en link ell to. eller prate godt og vondt om bilen. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Toyota Carina E Disse får du bortimot aldri feil på.. Kamerat kjøpte seg en slik etter han ble lei av å vedlikeholde Passat G60T, Audi 200 20vT og andre mer "interessante" biler.. Førstegenerasjons Avensis er også en trygg bil, men muligens dyrere. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Om du vil ha en bil som alltid starter så er jo hilux tingen. Comfort i disse bilene må du nok lete lenge etter, men har på følelsen at dette ikke er type bil du er ute etter uansett. Ellers ville jeg anbefalt eldre BMW, men ser du har det så da er vel det døfødt å anbefale? Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Er veldig fan av tysk bil det er det ikke noe tvil om:) nyeste bilen jeg har hatt til nå er en golf 3 96 modell. men som alltid er det litt å pusle med. er intresert i nyere modell og i en høyere prisklasse men er veldig usikker på hva jeg har lyst på.. hørt at japs er meget pålitelig... En Hilux blir litt stort for min del. er ute etter en personbil som jeg kan ha anlegg i og komme meg trygt fram og tilbake på jobb + diverse annet. et stort pluss er at bilen ikke ser ut som en stygg konebil heller. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Hva med en galant i avance-utgave? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Lett oppgave det her... BMW 525tds e34.. komfort, går billig, går bra og stor plass til ting og tang + driftsikker...ingenting å lure på;) hvis du vil burne, så chipper du den.. ikke problem å få 200+hk i disse.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Lett oppgave det her... BMW 525tds e34.. komfort, går billig, går bra og stor plass til ting og tang + driftsikker...ingenting å lure på;) hvis du vil burne, så chipper du den.. ikke problem å få 200+hk i disse.. Bombe at det kom diesel forslag fra deg :) Men er faktisk enig med deg i den. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 toyota er vell igrunnen det du leiter etter.. corolla, avensis eler slike, finnes ikke feil på dem og de går og går og går. men dårlig komfort og dårlig med ekstra utstyr. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 toyota er vell igrunnen det du leiter etter.. corolla, avensis eler slike, finnes ikke feil på dem og de går og går og går. men dårlig komfort og dårlig med ekstra utstyr. han er ikke pensjonist etter det jeg kan se..:m'm: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Eg ville sett litt på skoda octavia! Som for eksempel denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17975936 Kilometerstand er grei, perfekt motor for og ha som pendler/billig i drift/stabil-bil og godt utstyrt. Pappa hadde ein sånn i noen år før vi bytta til en nyere octavia og nå etter 10 år med octavia, har vi ikke hatt noen store problemer eller ting og utsette på bilen. Det er jo absolutt tysk kvalitet på linje med Volkswagen og Audi! Godt sammenskrudde biler med god komfort. Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Eg ville sett litt på skoda octavia!Som for eksempel denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17975936 Kilometerstand er grei, perfekt motor for og ha som pendler/billig i drift/stabil-bil og godt utstyrt. Pappa hadde ein sånn i noen år før vi bytta til en nyere octavia og nå etter 10 år med octavia, har vi ikke hatt noen store problemer eller ting og utsette på bilen. Det er jo absolutt tysk kvalitet på linje med Volkswagen og Audi! Godt sammenskrudde biler med god komfort. Ja for nyare VAG er jo kjent for god kvalitet:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 hva med en omega b2 Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 jeg tenkte og faktisk på hilux. dette er biler som aldri dør! de trenger ikke vedlikehold engang så lenge de får diesel skvetten sin. men du har jo allerede sagt at det er uaktuelt. men som sagt toyta carina E er aldri feil, om det er som du sier. kun transportmiddel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Sier det til alle her inne tror jeg, men kjøp deg Civic :D Let etter '96 til 2000 modell, og er du heldig finner du et eksemplar som har gått 60-70-80.000 km. Da har du MAAAANGE år igjen, og ikke minst en bil som holder. Kamerat av meg kjøpte Civic for ca. 1 år siden. Gått 45.000 km(!), og er fra 1997. Han har ikke hatt noen problemer så langt. Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Eg ville sett litt på skoda octavia!Som for eksempel denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17975936 Kilometerstand er grei, perfekt motor for og ha som pendler/billig i drift/stabil-bil og godt utstyrt. Pappa hadde ein sånn i noen år før vi bytta til en nyere octavia og nå etter 10 år med octavia, har vi ikke hatt noen store problemer eller ting og utsette på bilen. Det er jo absolutt tysk kvalitet på linje med Volkswagen og Audi! Godt sammenskrudde biler med god komfort. Hører fra flere at nyere Skoda er nesten mer driftsikkert enn VW og Audi, så det er absolutt ikke et dårlig forslag:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg