zadar Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Fikk hjem en gammel 850 idag..til husets ungdom! Golfen skal vekk, langt vekk!! Grei bil med mye km... veldig bra karosseri bortsett fra at det knekker i dørstopper.. hvordan fikses det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Dra på hugger å få tak i brukt, så bytte? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Lønner seg heller å kjøpe ny. Dørstopperne har en tendens til å gå tregt/slites ut på disse. Det igjen leder til stor mekanisk belastning på døra og festet på A-stolpen. Ikke uvanlig at sveisen på A-stolpen ryker, og at plata på døra ryker. Bedre å sette på en ny stopper synes jeg da men, koster ikke all verden heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Noen som har en ca.pris på en slik dørstopper ny? Må ha en til mutter`s 850 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zadar Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 300,- + mva tror jeg det var, hos volvo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Er det så dyre deler til disse svenskene, får jo til under halvparten til MB jo :-) Men, så lenge de ikke koster masse ville jeg kjøpt mye, kan jo prøve med smøring først da, er jo en forutsetning at de skal fungere det. Skikkelig smørefett. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Er det så dyre deler til disse svenskene, får jo til under halvparten til MB jo :-) Ja så ruster MB 100 ganger raskere også da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Denne er knekt eller noe tror jeg :) Mutter syns jo det er kjempegreit at døra kan åpnes så mye, men en vakker dag i en bratt nedoverbakke setter den spor i skjermen :P Ikke er det spesielt praktisk i oppoverbakke :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
churchviolence Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Hvordan bytter man denne? Skru ut den skruen der armen på dørstopperen er festet til chassiet og to på døra? Må man inn i døra for å løsne noe? Siter 95 - Volvo 850 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikHal Skrevet Mai 23, 2023 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2023 Hallo, har samme problemet på min 850, 14 år senere haha... noen som har funnet løsningen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg