Gå til innhold

Milla's Bertone

Ranger emnet


Milla03

Anbefalte innlegg

Må vel kanskje legge ut en liten tråd om min lille gullklump ;)

 

Kjøpte bilen mai 2007 da jeg pluttselig fikk for meg at jeg ville bytte ut calibra'n.

 

Bilen er en 1,8l 16v 2000mod, saffron gul.

Da jeg kjøpte bilen var det satt på øyelokk, bakrutesenker og det va skiftet til blå pærer inni bilen.

 

Har ikke gjort noe særlig med den siden da, fordi jeg i bunn og grunnen ikke hadde tenkt å style den noe særig siden jeg liker bilen sånn som den er.

MEN er man nå engang bitt av denne bil basillen, så er man nå det, og pluttselig begynner planene å svirre hehe.

 

Har fått dobbel eksos da hehe...langt om lenge :P

 

Planer nå er å få på den en styling som er litt klean og som ikke ALLE andre har. Ser det er endel som har lumma fronten, var denne jeg og hadde tenkt på, men siden jeg ikke liker å ha det som alle andre har så må jeg hive meg rundt å lete litt igjen :P

 

Bilen skal også lakkes etterhvert, da den har noen stygge steinsprang her og der, og en noen overffladiske riper etter at jeg ble pårygget i vinter.

 

Forutenom det har vi puttet i litt annlegg, men er langt fra ferdige ennå hehe :P

 

Her følger noen bilder fra da jeg kjøpte den og til nå.....

Får pørve å oppdatere når jeg nå gjør noe spennende :P

 

n672770602_6126674_4038012.jpg

 

n672770602_6126676_1830126.jpg

 

2784_186599830602_672770602_6586977_184912_n.jpg

 

 

db-drag_23.mai.09___139_9db.jpg

 

1-100_1044.jpg

 

DSC_3288___.jpg

 

 

 

Mer bilder kommer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klingen: hehe har da vært hær lenge, bare ikke noe aktiv vettu ;)

 

Glema: Takk takk =)Ser det bildet der overalt jeg hehe :P klar for neste treff på aspelund 25.juli?

 

opel4ever: Takker så meget =)

Arctic-Gatebil er en bilklubb for troms og omegn. Eller rettere sagt for hele nord-norge....vi har tilogmed medlemer helt fra Namsos i sør, som vi er veldig fornøyd med :)

Vi startet opp mars i år og har nå snart 300brukere på vår hjemmeside http://www.arctic-gatebil.com

Kjempe morro at det er så stor interesse for slikt hær nord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arctic-Gatebil er en bilklubb for troms og omegn. Eller rettere sagt for hele nord-norge....vi har tilogmed medlemer helt fra Namsos i sør, som vi er veldig fornøyd med :)

Vi startet opp mars i år og har nå snart 300brukere på vår hjemmeside http://www.arctic-gatebil.com

Kjempe morro at det er så stor interesse for slikt hær nord :)

 

oi det var en bra start!! :) stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen i bertone gjengen :)

Bilen kledde de felgene :) Liker å høre at det er fler som vil ha en annen styling enn alle andre, for sånn er jeg også. Lumma har mye fint og det er ikke så mange som har det her i Norge.

 

Synes du skal komme deg ned på Opel treff på Rudskogen helgen 1. august slik at vi får sett bilen (og deg) live ;) Er ikke så langt :)

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår