Gå til innhold

nettop kjøpt meg Toyota Celica T20

Ranger emnet


jankii

Anbefalte innlegg

Heisann. Er ny på forumet her , jeg lurte bare på hvor langt kan jeg kjøre min Celica T20 1996 modell før jeg må bytte registereim (vannpumpa)

 

bilder under. noe tips til hva jeg kan gjøre med bilen? (styling)

 

 

img3715r.jpg

 

 

 

dsc00796x.jpg

 

 

 

dsc00787jsb.jpg

Endret av jankii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, mye forskjellige meninger om styling, men jeg ville fjerna sideskjørta, frontfangeren, bakfangeren, vingen og de kappene til baklyktene og heller satsa på diskret styling. Så kjøpt inn hvite sideblinkers:) Men det er da bare min mening :)

 

Det var vel litt mye han skulle endre da, den er tøff som den er nå, derfor den kosta litt ekstra. Gjøre den original igjen blir jo feil :P Hvis du ønsker å gjøre mer med bilen bør du vurdere å kjøpe hvite sideblinkers (ser mye bedre ut), kjøpt skinnseter/trekk og sota bakvinduene. Det er en god start. Foressten, er det en 1.8 motor?

A-B bil: - Toyota Celica 2.0GT T20

Driftebil/lekebil:- Nissan Skyline R33 GTS-T 93 350HK (tilsalgs)

Driftebil prosjekt: AE86 sprinter trueno JDM

Sommerbil: Toyota MR2 SW20 Turbo (prosjekt)

Vinterbil/lekebil: Ascona B 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også kjøpe JDM facelift frontlyktene, det er de råeste lyktene du noensinne kan skaffe til denne bilen, men dessvere er de litt dyre (ca 6000kr).

http://www.cheaptoyotaparts.co.uk/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,22/category_id,8/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/

 

8b6db7c6075ef8f8132b2a24db46b155.jpg

A-B bil: - Toyota Celica 2.0GT T20

Driftebil/lekebil:- Nissan Skyline R33 GTS-T 93 350HK (tilsalgs)

Driftebil prosjekt: AE86 sprinter trueno JDM

Sommerbil: Toyota MR2 SW20 Turbo (prosjekt)

Vinterbil/lekebil: Ascona B 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skift lyktene bak nå!

Du har tatt bort det som gjør en celica til en celica, nemlig baklyktene, klar glass på lyktene forran og hvite blinkers ja.. du kunne prøvd det med noen felger som var litt mer brede bak, slik at ikke kåpa stikker så langt over hjulet.

Toyota Celica 96-modell - 1.8l - Svart med 225/35 Dekk og svarte 18" felger - Sony Xplod XM-460GTX 600watt - Sotet Bakrute og side ruter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår