Gå til innhold

Ombygging av lastebil?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 311
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja fy fasan, ikke nok med at det er 20-25 minus her, i tillegg har liften glidd litt ned så det er full gjennomtrekk :D Så håpløst å fyre, før jeg gidder å lukke liften ordentlig(noe jeg trur jeg stikker ut og gjør nå, egentlig). Prøvde å starte den i går også, men det ville den ikke :( Må lade batteriene...

 

Veggene er jeg fremdeles litt usikker på, jeg vurderer dog STERKT å tapetsere. Både fordi den store aluplata nederst da blir "borte", og jeg slipper å sparkle alle hullene etter popnaglene :) Skal kikke litt rundt på jernvaresjapper, og se om jeg finner noe jeg liker! Dessuten må jeg tenke litt også, hvor jeg skal skjule ledninger, spot'er og brytere... Før jeg tapetserer alt :) Men bør vel gjøre det snart, før jeg fester kjøkken osv.

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra en helg hos dama, altså ingen oppdateringer :)

 

MEN! Jeg fikk tilslag på 4 stoler til 4'ergruppa foran kjøkkenet, så de skal jeg opp til jessheim og hente i morgen :) I tillegg fikk jeg ørten meter rør, og 6-7 kraner til gassystemet! :partyon: Så da skal vi ikke se bort ifra at jeg får lagt opp størsteparten(eller alt, egentlig) av gassystemet i løpet av uka :) Sammen med resten av gulvet.

 

Så skal jeg prøve å stikke innom Megaflis i morgen, og sjekke hva "Litexplater" koster - har funni ut at det er ypperlig som kledning på badet :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du leggefliser på badet?

Og du bør lage ein store tilhenger til å frakte biler med på veg til treff. Tilhengaren bør være sånn at du kan kjøre bilen inn i tilhengaren. Den bør ha tak, vegger og dør.

 

Noko liknande dette.

Carmate_Race_Car_Trailer.jpg

2003_cargo_mate_car_trailer.jpg

Endret av Actros 8x8

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg vet :) Jeg har en liten enakslet planhenger som jeg har tenkt å bygge kapell på, men avhengig av hvor god lønninga blir utover så kanskje jeg selger den og invisterer i en skaphenger :)

 

Blir iallefall fliser på gulvet, kanskje på veggene og, vi får se. Enten det, eller baderomstapet :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gulvet er ferdig!!! :) Har i tillegg sveisa holder til 2x 11kg propanflasker, som jeg riktignok ikke ble helt fornøyd med, men jeg skal nok få det til :)

 

20342_248789166611_547141611_3743000_2407140_n.jpg

 

20342_248789181611_547141611_3743001_1135025_n.jpg

(ja det mangler 35x20cm her, men den er på plass nå :) )

PS: de røde putene til venstre skal bli 4'ergruppa! :D Skal trekkes på nytt med beige skai :)

 

20342_248789191611_547141611_3743002_2197067_n.jpg

 

Nå merker jeg at både badet og siste parkettplanke er avhengig av at jeg blanker ut døra(og lager ny seff), så det er noe som står høyt på prioriteringslista nå :) Merker at jeg gruer meg, for det blir vaaaaanskelig.... får prøve å finne en løsning på det.

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bra å høre! :D

 

Det siste bildet er ramma til en 2-seter, med fester til 3-punktsbelter :) må ha to sånne, for å feste putene forsvarlig, og selvfølgelig ha noe fast å feste beltene i.

 

Her ser du litt av den jeg lagde i min forrige bobil(den røde ramma som stikker opp holder oppe putene + fester beltene)

img_0548_liten.jpg

 

Sendt mailer på litt setebelter på finn også, skal høre med "svigerfar" om han har noe liggende å slenge :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå ligger det et 195cm høyskap i lastebilen, som jeg optimistisk nok skal prøve å sette opp før jeg drar på skolen i morgo. Ellers så har jeg også fått handla inn 12m 20x20 stålkanal til seterammene foran :)

 

Satser på å pumpe ut noen picZ i mårra, av skapet iaf! Setene blir nok ikke sveisa før fredag, eller lørdag er jeg redd. Jobber rævva av meg for å tjene penger til racingsesongen nå :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...selgern nok ikke på en dag nei :)

 

Satt opp høyskapet på kjøkkenet i dag + linet opp overskapene, for å se hvordan de skal stå. I tillegg har jeg tegna opp setebasen foran, iallefall delvis, hvordan den skal bli. Skulle begynt å sveise det i kveld, men det har jeg nok ikke tid til gitt. Skole i hele morgen + jobb, så kommer ikke noen updates før lørdag ettermiddag... :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår