Gå til innhold

Ombygging av lastebil?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 311
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

La oss allerede si at det ikke blir noen lakk i morgen. Hvorfor? Glemte å kjøpe lakk :D

 

UanZ, ble litt forsinka i dag, så hadde ikke rekki det likevel. Fikk montert og limt begge sideplatene i dag, kappa hull i skapet(som var en pain in the a$$) og skrudd/bolta fast "gulvet" i alkoven. Får opp madrassen, og resten av platene i mårra :) Så er det å lime fast isopor, montere vindu, sette fast baderomsdør, legge slangene til dusjen, rydde bilen, montere setebelter etcetc.... Fun!

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihihi, vi har heldigvis soverommet bak :) Men skal få mekanikern min(som skal sove i alkoven) til å lure med seg noen løse danske pitbabes opp i senga neste helg jeg!

 

44328_423256831611_547141611_5331920_6624927_n.jpg

Slengt på to ekstra fjernlys, så natt-etappa til Danmark går litt enklere :)

 

44328_423256836611_547141611_5331921_2633036_n.jpg

Og "ferdig" alkove. Mangler noen pynteplater her&der, men det orker/rekker/gidder jeg ikke før DK. Skal gå over enda en runde med sika på mandag, så den blir helt tett :) Tross ørten hundre plateskjøter, var det kun 4 små lekkasjer på taket. Og det var først etter en time med regn, og en GOD vanndam der oppe.

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da er den ene ferdig. Totalt 3,5 timer sveising, men nå har jeg heldigvis en mal å gå etter! :) Har ikke nok stål til hele den andre da, så blir kun å sveise ferdig det nederste understellet i kveld.

 

20342_257987566611_547141611_3775188_1995169_n.jpg

 

20342_257991301611_547141611_3775191_1884830_n.jpg

Og her ser dere hvordan det blir når man tar bort en rygg, og gjør setet om til soveversjon. Mangler kun en liten madrassbit foran, og selvfølgelig mellom de to gruppene.

 

Hei.

Utrolig kult prosjekt du har.

Jeg har etpar spørsmål.

Har du fått nedklasset den?

Får du setene godkjent med bare hoftebelter, eller må man ha trepunkt slik det var på "forbildet" ditt?

2005 Subaru Forester 2.0x

2000 Saab 9-5 2.3t Estate aut

1987 Volvo 740 GL aut

1988 Mercedes 711D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Utrolig kult prosjekt du har.

Jeg har etpar spørsmål.

Har du fått nedklasset den?

Får du setene godkjent med bare hoftebelter, eller må man ha trepunkt slik det var på "forbildet" ditt?

 

Hei,

 

Jeg får den godkjent kun med hoftebelter om jeg vil, men jeg har trepunkt MED fartsretningen, og topunkt for de som sitter mot :)

 

Får nedklasset den hvis jeg vil, men akkurat nå er den faktisk for tung (!) Samferdselsdepartementet tok min side av saken :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Så deg på tv2 med vriåttern din. Synd med Hondamotoren da. Har du straffet den for hardt? :hondakick:fatality: Men bra plassering i .dk det vel? :)

 

Gadd ikke se på heeele det femtimers opptaket fra .dk men innbiller meg jeg så en rød dress i hvit bil et sted inni. For du har rød kjøredress? Men det er vel hundre andre med samme fargekombo som deg.

 

Og, er verktøyvogna ferdig nå? Leste ferdig tråden i går etter et opphold siden juni. Ser ganske bra ut nå. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah. Husker ikke hvor i klippet jeg er hen, rundt 25-32 minutt elns, men det får bare være :D

 

Verktøyvogna nærmer seg ferdig :) Liten byggepause nuh, men får ta det opp igjen snart, når penga er på plass :) Er litt i minus etter løpssesongen, for å si det sånn!!

 

Porscha og bør det bli skikk på ila vintern... nye bakskjermer og lakk... og forhåpentligvis VINTERHJUL! :D We'll wait&see :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår