Gå til innhold

Ombygging av lastebil?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Det heter innspurt til alle juleinnleveringene på skolen!:scared

 

MEN! Til trøst så skal jeg hente stålet til brakettene i dag(praktisk å kunne bestille stål på skolen? :D ), og om jeg er heldig for jeg sveisa det iløpet av helga :) Skal ringe han fyren som selger aggregatet i dag også, og høre om han har det enda.

 

Ellers blir neste på lista reisverket til baderommet, også må jeg få tak i noen litexplater til gulv og vegger... Litt smått med penger for tida så blir å gjøre mest mlig som er gratis/billig, så får jeg se hvor langt jeg kommer før jeg er ferdig med julegaver :D

 

Ellers satser jeg på å få skilter på den i Januar, så skjørt og braketter blir ikke satt på før etter det ;)

 

Men knall at dere følger med! Skal komme med en update i kveld, eller i morgen, det er bare at vi har innlevering i morgen, så er litt småhektisk :p

Endret av Go-carter

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 311
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DA! Har det endelig skjedd noe :)

 

Holderen til kompressoren, som skal henge under skapet rett bak bakhjula, er nå endelig på plass.(iallefall lagd :P ) Skal prøvemontere den i morgen, og se hvordan det blir :) Satser ikke på å ha den der før den er godkjent på EU! :D

 

12839_204892066611_547141611_3537211_993795_n.jpg

 

12839_204892076611_547141611_3537212_1773049_n.jpg

 

...også har jeg begynt på nye pedaler til selve lastebilen... ;) Litt mere sporstlig look enn de utslitte pedalgummiene som satt der :) Kommer kanskje bilder av det seint i kveld!

 

Også blir det å handle 2-3 lengder til av stål ila uka, så jeg har noe å kose meg med i jula ;)

Endret av Go-carter

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i gråvannstank(200l), og forhåpentligvis ferkvannstank om selger svarer meg i løpet av dagen :) Da begynner masse rart å komme på plass her! Mangler kun 12.000 til omreg + 500 til EU, så kan vi begynne å bygge! ;D

 

EDIT: Der fikk jeg jaggu svar fra "selger", og da er jeg rundt 90liter nærmere en ferskvannstank :) (3x25l+20l)

Endret av Go-carter

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en dag jeg har fri, også blir det faenmeg ti minus ute så det selv med termodress og vintersko blir kaldt å skru :hmmmmmmmmm:

 

Inne og varmer meg litt nuh, før det bærer ut igjen, driver å finner en finurlig plassering på varmtvannstanken, er jaggu ikke enkelt å plassere en 200liter's kloss akkurat der man vil ha den! Må nok "modifisere" den litt er jeg redd for, for å få den på plass der jeg vil ha den(bakerst, ved siden av kompressoren).

 

Tok likesågodt med kompressoren inn nå, for å feste alt av skruer og braketter på den inne i varmen, før jeg prøver å montere den opp under skapet.

 

Forhåpentligvis får jeg de to på plass og skrudd midlertidig fast i løpet av dagen :) Også har jeg begynt å fintegne på baderommet, så jeg kan begynne å sette opp reisverket på det innvendig...

 

Bilete kjem ;)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har følgt med litt i denne tråde, og eg syns du bør gjere noko med utsende på bilen. Få den til å sjå litt finare ut.

 

Jaujau, det som ligger i planene er skjørt, alkove, og hellakkering i hvit farge. Utenom det er jeg på utkikk etter "skjørt" til fronftfangeren, med originale tåkelys, men da må jeg nok ringe rundt på opphuggerier. Finner ingen som selger det løst :(

 

Men det er bare å komme med forslag!

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker nok det ja :) Skal sjekke i butikken hvor "hvit" den er, evt blir det noe 2K lakk fra en lakksjappe men da blir det plutselig noe så innih..... dyrt.

 

Har lakka en bil i livet mitt med benga, og det var første og eneste :D Aldri igjen!

 

Lakka forrige "trekkvogna" mi med båtlakk og, men der gjorde jeg både dårlig grunnarbeid og dårlig lakking, så det ble appelsinhud over hele bilen, men den var veldig blank fordet :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår