Gå til innhold

Sommertreff 12-14 Juni, Hvem og Hva ?

Ranger emnet


Jørgen_Rana

Anbefalte innlegg

Tenkte vi skulle få oss en offtopictråd om hvem som skal til sommertreffet på acr 12-14 juni. Legg gjerne med hvilken bil du har og hva som er gjort med den i grove trekk :)

 

For dem som ikke vet hva sommertreffet er ligger all info på http://www.sommertreff.no For dem som ikke gidder å trykke på linken, foregår treffet på ACR Raceway, som ligger 2 mil utenfor Mo i Rana.

Blir mye bra musikk, og sikkert like mange grove biler som det bruker å være. Personlig gleder jeg meg som en unge :D:D

 

Kan ta med prisene når jeg først er i gang :) Alt er tatt rett fra sommertreff.no

 

Publikumsbillett (fre-søn)

Voksne 250.- Forhåndskjøp billett her

Under 18 år 150.- Forhåndskjøp billett her

Under 12 år og funksjonshemmede Gratis

 

Publikumsbillett (søndag)

Voksne 150.-

Under 18 år 100.-

Under 12 år og funksjonshemmede Gratis

 

Bil på utstilling inkludert fører (fre-søn)

400.-

For kr 450,- kan denne oppgraderes til også å inkludere LIVE:09 (festivalpass)

Les mer om Live:09 her!

 

Bil på banekjøring/utstilling inkludert fører (fre-søn)

600.-

For kr 450,- kan denne oppgraderes til også å inkludere LIVE:09 (festivalpass)

Les mer om Live:09 her!

 

Campingbil / buss på Live:09-Camp(fre-søn)

100.-

 

Campingvogn på Live:09-Camp (fre-søn)

100.-

 

Bil som ikke er registrert påbanekjøring/utstilling med inn på Live:09-Camp (fre-søn)

100.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel litt for langt unna for min del, men er det ikke litt, tja, diskriminerende å ha gratis adgang for funksjonshemmede? :S

Eller er det bare jeg som føler dette? Finnes jo mange funksjonshemmede som er like glad i bil, som en fult fungerende person!?

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, will do. ! Kjører en gammel og shabby volvo, og jeg skrur som en idiot for å få den ferdig til treffet nå :) Bare å kakke i meg om det var noe.

Tok livet av bmw'en på tur opp til trackday på acr i overgår, så nå MÅ volvoen i gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi starter et lite gjeng fra lant opp i nord, har vel mer eller mindre vært stamgjester på Sommertreff siden 2003.

 

Kjører nedover med en kompis sin Mazda 626 V6, skal lufte den litt på banen også som i fjor.

 

I tillegg starter vel en del audier, en supra og en impreza nedover herfra.

 

Gleder meg som faen :)

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår