vicky81 Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 (endret) Selger LED pærer til tåkelys, har H1/H3/H7. Kr 190,- pr par + frakt. Send bestilling til: hayer007@hotmail.com Endret Mai 29, 2009 av vicky81 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge335 Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Kva er fordelen med desse i forhold til gløde pærer? Siter 1998 Mercedes C230 Kompresssor 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Kva er fordelen med desse i forhold til gløde pærer? Fordelen med LED er at de forbruker mindre strøm, har lang levetid og avgir helt hvitt lys (xenon-look). Det er rimelig måte å få tåkelysene til å matche med hovedlys med xenon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge335 Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 er ikkje det eit problem at dei ikkje tålar svingningar i spenningen? Siter 1998 Mercedes C230 Kompresssor 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 (endret) er ikkje det eit problem at dei ikkje tålar svingningar i spenningen? Med innspenning 9-14v som produsenten opplyser, så skal vel ikke det være noe problem. Hensikten med disse er å få tåkelysene til å matche xenon i hovedlysene, men de avgir mindre lys (tilsvarer 25w). Endret Mai 31, 2009 av vicky81 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Eg kjøpte engong noken led pærer, men dei var så svake at eg knapt såg dei igjennom lykteglaset.. Men det var ei sånn pære: Er dei du selger kraftigare? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Eg kjøpte engong noken led pærer, men dei var så svake at eg knapt såg dei igjennom lykteglaset.. Men det var ei sånn pære: Er dei du selger kraftigare? Typen du handlet er med en HighPower(HP) LED som peker fremover. Typen jeg selger er med SMD LED (SMD lyser sterkere enn HP) så du vil oppnå "mer" lys i lyktene, men de vil ikke lyse opp veien noe særlig mer. Hensikten med de er å få "finere" lysfarge som matcher xenon. Ønsker du lys som har hvit farge m/blåskjær og samtidig lyser kraftig, så er MTEC xenon-look pærer eller xenon tingen (jeg selger det også);-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Er ikkje spes int. i godt lys.. men med dei HP led pærene eg hadde no såg en omtrent ikkje at der var lys.. ( Tjukke glas ) Kan garantere at det faktisk blir lys som ein ser i lyktene:)? Pris for et xenonkit er då? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Er ikkje spes int. i godt lys.. men med dei HP led pærene eg hadde no såg en omtrent ikkje at der var lys.. ( Tjukke glas )Kan garantere at det faktisk blir lys som ein ser i lyktene:)? Pris for et xenonkit er då? Siden jeg ikke har testet de på en Omega, så kan eg desverre ikke garantere det. Som eg skrev lengre oppe, så tilsvarer lysstyrken bare 25w. Xenon kit selger jeg for kr750,- med 12mnd garanti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin90 Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Har kjøpt tilsvarende på ebay, så like ut. Har de i grøftelysa på min omega og de funker som bare det;) Klart det blir jo ikke noe spesielt sterkt lys, men det er jo bedre utseendemessig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Prøver et sånt par eg:) Send PM om betaling og adresse Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Prøver et sånt par eg:) Send PM om betaling og adresse Hiv ut bileter når du har montert dei på bilen'a. :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Pærer mottatt å dei fungerte heilt ok:) Godt fornøgd med handelen;) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiman Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 har du flere igjen? Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg