pettersenroar Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 hva tror dere om dette avsuget? dette er hetta som står i garasjetaket bilde av avsugsvifte og hetta. og bilder av bilen. og til slutt lakksprøyta som jeg skal bruke. ser det ok ut? skal henge opp plast og 8 lysarmaturer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 En annen ting du burde tenke på er støv. Så til hjemmelakkering ville jeg ha hatt litt vann på gulvet så støvet ikke fyker når du lakkerer.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 ja skal selfølgelig ha vann på gulvet. skal suge luften ut av "teltet" og montere filter så støvfri luft kommer inn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 aller helst skulle du hatt ei vifte på innlufta slik at du får overtrykk, da kommer det ikke inn støv :) Er iallefall slik konvensjonelle lakkbokser er bygd opp.. Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 det du nå lager til er en orgie i støv.... Ha UT suget rett over takplata de er jo som å dra ALT løst opp i lufta... Er nok mye kjappere og bedre å dra den bilen til en som har en skikkelig lakkboks... Om du ikke har gjrt dette før, kommer det til å bli en mindre katastrofe... Vet mange er svært uenige, men jeg har lakket alt fra Postkasser til 82 fot seilbåt... Ute, inne, lakkboks og møkkakjeller og masse ute... Å på de bildene du har lat ut, så må det fyller på... så kan du jo også fundere litt på hva slags lakk du skal bruke? Hva slags base farge??? Vannbasert?? Klarlakk??? HS /MS ?? Hvilken Herder du skal bruke??? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Enig i det beadlock sier. Blir et helvett det der. Dekke gulvet med er vel heller neppe så lurt. Ved 20 grader og et gulv full av vann, blir luften mettet med vanndamp, noe som kan gjøre lakken matt/ødelagt. Bygg om garasjen slik at den blir nesten tett, rengjør den godt og sett vifta på innblås sammen med et godt luftfilter. Da blir det overtrykk i rommet og støv kommer ikke inn. Sørg også for god belysning. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 har lakkert biler før og vurderer dette med overtrykk og bare sette et filter i hetta. belysning har jeg rikeelig av bare ikke oppmontert enda. lakken kjøpte jeg på norbond.no og er polyuretanlakk. skal ha rikelig med fyller på bile for å få den slett og fin ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg