Gå til innhold

Forgot10Concept's Audi 100 2.3 - Vraket

Ranger emnet


forgot10

Anbefalte innlegg

Ja, så det på MECA i Kristiansand, de hadde bare den platen under girkassen :(

Men men.. Hørte fra en annen Audi-eier at det går ann å bestille slike i alu, gir det noe ekstra beskyttelse egentlig?

 

 

Og tilbake til hva jeg har gjort..

Jeg fikk ikke tatt noen bilder av senken enda, skal se om jeg får tatt noen imorra ;)

 

Jeg har nå amatør-garasje-lakkert panseret og er ganske fornøyd jeg slenger med en teaser på det lengre ned i bildeserien.. :)

Så har jeg fått montert ekstralysene, og har noen bilder av det og! :)

 

Skal begynne å samle på disse, hehe! Har minimum 2 sett hvert år ;)

IMAG0386.jpg

 

Her har vi driftstemp'en med den billige eBay-føleren:

IMAG0406.jpg

 

Men oljetempen er veldig normal:

IMAG0408.jpg

 

og ja, instrumentene er slitt, har bestilt nye plasmaskiver fra MoMan.pl :)

 

grunnen til jeg har bestilt nye lister:

IMAG0404.jpg

 

Jeg vet at mange ikke kan fordra lyktene mine... Men fugler....? C'mon....

IMAG0399.jpg

 

Diverse bilder av ekstralysene og hvordan de er festet:

IMAG0402.jpg

 

Måtte flytte servooljekjøleren opp:

IMAG0401.jpg

 

IMAG0400.jpg

IMAG0403.jpg

 

Mens jeg lakkerte panseret fikk jeg besøk av en hyggelig liten skapning.. Mobilen fikk ikke fanget fargene skikkelig, men den var hvit, grå, rød og blå

IMAG0410.jpg

IMAG0411.jpg

 

Facinerende skapning, tror den gikk på LSD og hadde sniffet neglelakk! :P

 

Oooooog her har vi teaseren:

IMAG0412.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå kommer det litt mer bilder, men det er ikke de beste ettersom jeg er på ferie i Sunnmøre! :) Så det er stort sett bare bilder tatt fra turen opp! :)

IMAG0424.jpg

IMAG0425.jpg

IMAG0428.jpg

 

Så kjøpte jeg ny sub-kasse på veien opp, ganske lik jeg hadde tidligere, men 1 eller 2 år nyere ;)

IMAG0429.jpg

 

Måtte stoppe å nyte utsikten:

IMAG0439.jpg

IMAG0440.jpg

 

Her kan man se 60/35 senk, men skal ha meg nyere, hardere og kortere dempere når jeg kommer hjem fra ferien, så blir kanskje litt lavere da ;)

IMAG0445.jpg

IMAG0444.jpg

IMAG0451.jpg

 

Så det var den korte oppdateringen nå.. :)

Tenkte å legge ut noen sammenlikningsbilder senere, men tenkte å la den sige litt ned først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg bestilt noen deler som jeg tenkte å meddele med dere! :)

Jeg har ikke hentet de på posten enda, men gjør det når jeg er tilbake fra ferien ;)

 

- Temperaturgiver

- Ny girspakmansjett

- 2x fjærbeinslager foran

- Øyelokk

- Plasmaskiver

- Øvre lister

- Nedre lister

 

Det er ihvertfall det jeg kommer på i farta, tror det var alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Update:

- Bytta tempsensor, og det hjalp lite. Nålen viser fremdeles det samme. :(

- Fått delvis montert plasmaskivene, turtallskiven passet ikke, men kontaktet MoMan, og de sender meg en ny skive som skal passe.

 

Og det er på tide å finne frem sparkel, sandpapir og lakk, for jeg klarte å rygge uten å se ordentlig.. :P Og han andre fyren var ikke glad xD Var en BMW E36 som var offeret mitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fin bil du har her! :)

syynes neesten originale lykter er finere en de som du har der :) Gjorde seg veldig med å lakke panseret!

-Mercedes E250D S124. Godt utstyrt taxi. Sportline-karo, 4x el ruter, cruisecontrol, ASD,++

X

-89 Mercedes 250D 400km, 88 Mercedes 250D 680km

-95 Audi A6, 92 Audi 100 2.3, 76 Audi 80 1.6 LS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har her! :)

syynes neesten originale lykter er finere en de som du har der :) Gjorde seg veldig med å lakke panseret!

 

Ja, det er bra å få innspill! :) Hehe! Jeg liker de nye lyktene veldig godt, så de blir på :P hehe! Gir et mørkt design på fronten imotsetning til originale :) Og det liker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 2.6 ligger på 90-tallet. Men min bror sin 2.3 ligger godt over, samme med en bekjent sin 5`er. Virker som om 5`ere har større sjanse for å gå varm?

 

Ja, du sier noe der.. Men før så var den perfekt på tempen.. Tror jeg skal bytte termostat for å være helt sikker ;) Takk for kommentaren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har noen flere bilder som jeg tok i sommer.. :P Med mobilen, så det er dårlig kvalitet

I noen av bildene er det noen folk, bare ignorer de, det kalles familie og venner... :P haha!

 

Picture202.jpg

Picture258.jpg

Picture260.jpg

Picture261.jpg

Picture262.jpg

IMAG0457.jpg

IMAG0458.jpg

IMAG0459.jpg

IMAG0460.jpg

IMAG0461.jpg

IMAG0462.jpg

IMAG0463.jpg

IMAG0472.jpg

IMAG0473.jpg

IMAG0481.jpg

IMAG0482.jpg

IMAG0483.jpg

IMAG0484.jpg

IMAG0485.jpg

 

Så synes jeg at motoren hørtes ut som en sliten gammel V8.. Jeg åpnet panseret, og hørte kraftig suselyd... Dette var synderen:

IMAG0557.jpg

Endret av forgot10concept
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår