Jonte Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Skaff deg et bilde av en åpnet lader så skjønner du... ?? :) Er den liksom formet som en G? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 40 og 60 har med dybden på kammeret å gjøre. 40 mm på G40 og 60 på G60. Er vel opp i 68 mm innsug nå tror jeg på min G40. Større enn G60 orginalt. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Jonte ?? :) Er den liksom formet som en G? Ja er den ikke det da....?;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Polo Classic 40 og 60 har med dybden på kammeret å gjøre. 40 mm på G40 og 60 på G60. Er vel opp i 68 mm innsug nå tror jeg på min G40. Større enn G60 orginalt. hvorfor buker du ikke en litt modifisert g60 lader da i stedet for en hard trimmet g40 lader??? d må vel holde bedre men du vet vel hva du gjør.. Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by panelovn hvorfor buker du ikke en litt modifisert g60 lader da i stedet for en hard trimmet g40 lader??? d må vel holde bedre men du vet vel hva du gjør.. har kanskje noe med plassen å gjøre ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by panelovn hvorfor buker du ikke en litt modifisert g60 lader da i stedet for en hard trimmet g40 lader??? d må vel holde bedre men du vet vel hva du gjør.. Først og fremst fordi G40 laderen tåler mer. Har prøvd med G60, men den kolliderte med enten grenrør eller radiator. Fikk ikke plass, før jeg fikk ordnet det solgte jeg laderen og gikk for dobble innsug på G40 istedet. Kom ganske nærme i effekt til mye mindre kroner. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by AXi0N ¨ da er det å forblir en Golf CL pga den ikke er godkjent og i vognkort står det fortsatt Golf CL :) hehe Godkjent er den;) btw: G60=Granat 60sekunder....BOM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by ottar Godkjent er den;) btw: G60=Granat 60sekunder....BOM Godkjent meg i ræva assman ... Du får ikke godkjent en CL med G60 motor...Må bytte bremser å stash og alt av stash:).. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by AXi0N Godkjent meg i ræva assman ... Du får ikke godkjent en CL med G60 motor...Må bytte bremser å stash og alt av stash:).. hehehe, kom på sigdaltreffet og måp du!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by AXi0N Godkjent meg i ræva assman ... Du får ikke godkjent en CL med G60 motor...Må bytte bremser å stash og alt av stash:).. alt kan godkjennes! x faktoren er tid og penger. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by AXi0N Godkjent meg i ræva assman ... Du får ikke godkjent en CL med G60 motor...Må bytte bremser å stash og alt av stash:).. Står fortsatt golf CL i vognkortet :p Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by nitewlkr Står fortsatt golf CL i vognkortet :p uffda.... billigare forsikring nei og nei........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 trur dokker foresten det er vanskeli å montere en G60 lader på en anna motor en 1.8 GTi motoren som VW har brukt? Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by adidas_ trur dokker foresten det er vanskeli å montere en G60 lader på en anna motor en 1.8 GTi motoren som VW har brukt? alt er jo mulig, har du penger og tid.. kommer heilt ann på hva motor du skal ha den på det naturligvis, med tanke på modifikasjoner som kreves. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg