Gå til innhold

JT med en potte. noen med bilde av vognkort?

Ranger emnet


espen_mg

Anbefalte innlegg

I forbindelse med visning av motor på tirsdag og litt diverse erfaringer med Biltilsynet her så kunne jeg tenkt meg å ha et bilde av et vognkort som har fått innskrevet JT 3" med EN potte.

 

Om de skulle skape seg, så kan jeg vise til at det faktisk er noen her som har fått det godkjent, så hvorfor skal ikke jeg!?

 

Trenger ikke ha mer enn akkurat der det står, så jeg kan rive opp fra lomma om det skulle bli nødvendig.

 

 

Om noen har så er jeg veldig takknemlig for det. Kan gjerne sendes på PM, om dere ikke vil legge det ut offentlig her.

Kan slette bilde etter utskrift om ønskelig.

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dere som har det innskrevet i vognkortet slik at jeg kan slå i bordet med det?? Gruer for det bli bemerket ja. utfra det jeg hører fra andre er de visstnok ikke så enkel oppå her helller.

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Stjørdal sa dem at jeg måtte kontakte Sintef, da jeg hadde blitt stoppet i teknisk kontroll med JT 3" med 2 potter.

 

Godtok ikke papirene fra JT osv.

 

Etter testing på Gløshaugen kom jeg 1 db under kravet etter gjennomsnittsregning på min 240 med fk med 2 potter (89mod)

 

Jeg la igjen papirene hos biltilsynet på Stjørdal slik at flere

med likt anlegg skulle å slippe å gjøre det jeg måtte gjøre

for å få dette skrevet inn i vognkortet.

 

Du kan evt. si at dem allerede har papirene liggende på kontoret

fra en tidligere godkjenning.

Er nesten likt anlegg, din bil er eldre, og dem har ikke spesielt peiling.

 

Dessuten er det bare ei diger papirmølle hele greiene der borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøre uten potter hvis du vil det.. Eneste kriteriet er at den skal klare støy-kravene :)

 

Kommer du med en måling som tilsier det, skal det ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var liksom meningen det ja

Inntil kl 16.00 i dag, da ringte de fra vegvesenet og sa at det desverre var skjedd en feil, så de måtte flytte timen min til torsdag.

Ble lettere forbannet og sa hva jeg mente om det i tlf , men kom ingen vei med det. Akkurat som jeg bare kan komme å gå som jeg vil på jobb. har jo tross alt tatt meg fri i morgen.

 

det ordner seg sikkert, men blir så jævli irritert nåe de liksom ikke finner det ut kl 16.00 dagen før.

 

så på torsdag faller vel dommen da. de henger seg garantert opp i noe. vedder på at de kommenterer eksosen. men skal klage i såfall, og vise til at andre har fått det godkjent.

 

Men skal ikke ta sorgene på forskudd. skal på forstillingskontroll og EU i morgen nå da. så i beste fall så kan jeg vel ut å skli på torsdags ettermiddag.

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår