Gå til innhold

Hvor får man kjøpt "Aperunker" i Norge?

Ranger emnet


Hondaen

Anbefalte innlegg

Er et genialt verktøy, man sveiser fast pinner til chassis og bruker pinnen til å dra ut bulker.

 

Er fluss av dem på ebay, men noen som vet om de selges i norge? Finner ikke på gasolin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å søke på glidehammer.

Aperunkeren er ikke bare til retting av bulker, er til det aller meste der man skal dra noe ut/av.

Skal du ha en skikkelig til retting av bulker(med elektrode/inverter) så koster det jo flesk, men hvis du kan greie deg med en simpel en og speise fast gjengestål på bulken blir det jo enklere.

 

Hvilken løsning søker du.

 

http://www.bilxtra.no/?ItemId=4074

2007_11-30003441_1406_17672_07.12.21.TIF.JPG

http://194.19.67.96/wn_eh.exe/VisArtikler?infokode=30003441

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg så en fin budsjettvariant av den lille glidehammeren på et hotrod program. Istedetfor å sveise fast en tapp borra de bare et lite hull og smelte i ei nagle, men uten å brekke av pinnen. Så var det bare å jukke løs med en mini-glidehammer.

 

Kjekt. Sånn kunne jeg tenkt meg. Fin der du ikke kommer til på baksiden og en vanlig, stor glidehammer blir litt voldsom. Dette var små bulker på et bagasjelokk hvor det gikk avstivinger på innsiden. Kanskje litt dumt å ta hull i plåten, men man har da sveiseapparat? :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår