Gå til innhold

Ulyd i bakhhulsoppheng, Vectra B

Ranger emnet


knutand

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har en 96 Vectra 2.0 Sedan, og på humpler og ujevn vei hører jeg "klirre"-lyder fra bakhjula. Da jeg bytta til sommerdekk nå i helga så kunne jeg kjenne at jeg kunne bevege hjulet et lite stykke oppover. Er det kanskje noen foringer et eller anna sted som må byttes? Bilen er ikke senka, men ser betydelig lavere ut bak enn foran.

 

Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan høres ut som noen foringer som kanskje må byttes....ta å sjekk oppe i dempertårnet om det kanskje har løsnet noe der...hadde noe lignende med en venn sin vectra...der hadde demperen slått opp i dempertårnet:S

- 96 Opel Vectra B CombiCoupè CD (solgt)

- 06 Ford Focus Combi 1.6 TDCI MS-design (Solgt)

-08 Citroën C5 Dynamique 2.0 HDI Tourer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samma feilen jeg å,dunker litt når jeg kjørere å er metal mot metal lyd på størredumper,er bevegbart sidelengs dekket mitt,må vell være noen foringer både oss meg å deg tror jeg hehe

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Har en 96 Vectra 2.0 Sedan, og på humpler og ujevn vei hører jeg "klirre"-lyder fra bakhjula. Da jeg bytta til sommerdekk nå i helga så kunne jeg kjenne at jeg kunne bevege hjulet et lite stykke oppover. Er det kanskje noen foringer et eller anna sted som må byttes? Bilen er ikke senka, men ser betydelig lavere ut bak enn foran.

 

Knut

 

Vet ikke med deg, men jeg hadde blitt nervøs da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår