Gå til innhold

Selges: Tosøyla løftebukk 2500kr

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Herregud da, ring mannen hvis dere er interessert.

 

Er ikke alle som har tid eller gidder å legge alt fram på sølvskje for bortskjemte 18 åringer. Prisen er såpass lav at den er verd en kikk uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte på en som lå ute til 4000kr.. Uten noe info.. Fikk all info'n jeg trengte. Fikk hente bukken for 3500kr. OG den var til og med justert og godkjent året før :) Så, er noen interesert, så ringer man.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Om du har noe mer info rundt denne så hadde det vært fint..... Sist kalibrert og bilder hadde vært fint !

 

Send gjerne PM når du har gjort det, er ikke hver dag jeg er innom.....

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hvis det er en gammel bukk, som det sikkert er.. Så har ikke kalibreringa så mye å si da man må plukke den ned for å få den med seg..

 

Jeg justerte min selv, dog en gammel med wiretrekk, men det funka...

 

Men forr all del. Ser den grei ut og funker ere bare å hente den..

 

Jeg angrer ikke for å si det sånn.. Guuuuud å deilig å kunne løfte bilen helt opp

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår