bjorke Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Jeg synes det er kjempespennende å se/lese tråder om brukeres posjekter...Men problemet er bare at man må lete seg gjennom alle forumene for å finne noen. Derfor tenkte jeg det hadde vært kult med et prosjekt-forum der alle kun poste prosjektet sitt. Hva mener dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Så ikke denne linken før nå: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=13854&highlight=prosjekt Men hvorfor ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 forsåvidt en god ide det. greit å slippe å bla igjenom alle bilmerkene for å se på prosjeketene til folk. er gøy å se andres prosjekter. det gir inspirasjon og motivasjon som kan være mangelvare nå på vinteren :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Kan ikke en moderator svare på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Stemmer for dette jeg også. Som Schlasken sier, da slipper man å gå igjennom alle bilmerkene. Kan jo være at man liker å se på prosjekter, uansett hva slags bil det er. Eller en egen Restaurerings kategori, med forskjellige underkategorier med Teknikker, Prosjekter etc. etc. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Ja! Kjempeidé! Dette trenger vi! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 heia, heia :) har aldri tenkt over det faktisk, men jeg roter jo rundt etter tråder som har med prosjekter og gjøre, og ender som oftest opp med å lese hver eneste tråd, så detta gir jeg absolutt tommelen opp for Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Bare bumper denne litt jeg.. I håp om at det vil komme en slik del av forumet :) (Slik jeg får litt respons på mitt lille prosjekt :)) Mvh Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 det kommer...på en måte... vent å se. i mellomtiden kan dere trykke på søke knappen å skrive inn ''prosjekt'' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 finfint :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg