Gå til innhold

Så en idiot i Oslo i dag..

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Man kan få hvilken bokstavkombinasjon man vil. Bare å hendvende seg til trafikkstasjon som har det. En jeg kjenner gjorde det med sin import bil. Han ville jo ha BR-reg da... heh

For min del driter jeg en lang mars i hvilkebokstaver og tall som står på bilen, så lenge den er godkjent.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få hvilken bokstavkombinasjon man vil. Bare å hendvende seg til trafikkstasjon som har det. En jeg kjenner gjorde det med sin import bil. Han ville jo ha BR-reg da... heh

 

Dette prøvde jeg på, men der sa de blankt nei til at dette var mulig. Dette var på Hafslund utenfor Sarpsborg.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som krangler om skilter og hvor de er registrert, det er bare og bestille skilt fra det "distriktet" man vil ha skilt fra dagen før man skal ha skiltene. Gjør dette stadig ved ny registreringer selv, reiser på Risløkka og bestiller skilt og viser kjøretøyet. Dagen etter får jeg skilter fra hvilket som helst område og setter på, vips en stykk fornøyd eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du heller ikke bestillt nye med annet nummer/bokstaver på til gamle biler her i Norge da.

 

Hvis du krasjer eller på annet vis får ødelagt/stjålet skiltene dine kan du be om å få splitter nye skilt. Altså BR eller hva som helst... Samme hvor gammel bilen din er

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du krasjer eller på annet vis får ødelagt/stjålet skiltene dine kan du be om å få splitter nye skilt. Altså BR eller hva som helst... Samme hvor gammel bilen din er

 

Du får ikke nye skiltnr bare fordi du har ødelagt skiltene dine etter ett uhell, da må du bare kjøpe nye med samme nr som du har hatt fra før. Finnes det derimot fare for at de kan bli brukt til noe kriminelt hvis de har blitt stjålet eller lignende kan du få nye med nytt nr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må alle på liv å død få på sommerdekka med en gang snøen begynner å smelte!?

Hvorfor ikke kjøpe ordentlige vinterfelger (18-19") da vi faktisk har disse montert 50% av året!

 

/M

 

Fordi det er ekstra jævlig og kjøyre med på vinteren;)

Pluss at to sett felga blir dobbelt so dyrt

94- Omega 3,0

98- Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er ekstra jævlig og kjøyre med på vinteren;)

Pluss at to sett felga blir dobbelt so dyrt

 

det har du rett i..kjører org dim på vintern...18" med 245 bak..hjelpesløs der det er snø!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår