Gå til innhold

Så en idiot i Oslo i dag..

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får ikke nye skiltnr bare fordi du har ødelagt skiltene dine etter ett uhell, da må du bare kjøpe nye med samme nr som du har hatt fra før. Finnes det derimot fare for at de kan bli brukt til noe kriminelt hvis de har blitt stjålet eller lignende kan du få nye med nytt nr.

 

Jeg mistet det ene skiltet mitt på Golfen, og da kunne jeg selv velge hvilket distrikt jeg ville ha bokstaver fra. Jeg valgte derfor HB.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det sier jeg også. Da var det fint vær til å kjøre med sommerdekk :)

..for det var vel det du mente?

 

nei, når jeg skrev det forrje inlegget, skjekka jeg værvarslet.

det var meldt snø, men det kom ingenting=) sol og fint.

 

hadde ikke lagt om nå, er 5 minus grader her nå

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn holdt jeg også på før, la om så fort det var mulig. Men det ble alltid bare ekstra arbeid med å legge om fram og tilbake etpar ganger før snøen var helt borte.

 

Og hvis jeg ga f og heller prøvde å kjøre forsiktig med sommerdekka likevel endte det ofte med et digert snøfall akkurat den ene dagen jeg absolutt ikke kunne la bilen stå. Så ble det et himla stress med å legge om i siste liten..

 

Nei, det der gidder jeg ikke mer. Men nå bor jeg på fjellet også da, så her er det vinter lenge etter at folk flest i landet har lagt om for lenge siden. Lar vinterdekka få stå på til jeg er sikker nå, det er tross alt bedre enn å risikere medtrafikanters liv og helse pga bilen skal se pen ut.. Det finnes et stygt ord i den sammenheng. Det heter regress..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha!:bump nå kan jeg tenke meg at det er mange som sitter med skjegget i postkassa:wank:tannløs::D:D

 

Har da flere biler... :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke med deg, men jeg pleier ikke å gjøre det nei.

 

Snøen er borte til uka uansett.. ;)

 

heheh:D dakar!:P må du gå på egne føtter i helga nå? heheh:D

meldt varmegrader til uka ja, men det kan jo bli veldig glatt om kveldene til langt utti neste uke

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha...er i oslo området for tiden... folk er er totalt udugelig til alt ass... ikke kan de jobbe, fryser på fingra...og i tillegg ligger de igrøfta med bilen sin etter 5 cm snø! hahaha...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår