Gå til innhold

Så en idiot i Oslo i dag..

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Ser ikke problemet ditt, Eirik? Det er bart i Oslo så hvorfor ikke kjøre på sommerdekk?

 

Du skjønner ikke det? vel du vet det hvite stoffet som kalles snø. det som ligger som brøytekanter? DET SMELTER og renner ut i veien......om kvelden så FRYSER DET TIL IS! ISFLEKKER, har du hørt om det?! DET ER SÅNNE FLEKKER SOM FOLK HAR KJØRT SEG TIL DØDE PÅ!!!!!!:chairshot

 

Det er sånne idioter jeg passer på at ikke kommer over i min kjørebane og fronter med meg!!!!!!

 

seneste tilfellet jeg vet om er en 50 sone!

Endret av Volvo 740 racing
skriveleif

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, men på dagen er det fortsatt bart. Var ikke så mye is igår kveld heller, og jeg bor ikke i Oslo en gang. Så går fint å kjøre på sommerdekk nå gitt.

 

Helt riktig. Det er iallefall ikke uforsvarlig å kjøre på sommerdekk på dagtid i Oslo nå.

Derimot tidlig på morran og kvelden, da hadde jeg latt bilen stå..

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå hørt om folk som har dratt nordfra for å få seg en BP/BR bil jeg da... Enklere å få solgt.

 

hehe...noe du har hørt ja...tror rustfrie biler nordfra er enklere å selge enn rustholker i saltstrøket bærum og omegn!

 

BR regga civic...ekstremt fett!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Legg om til sommerdekk dere, så SKAL vi se hvem som ler best! Sier bare Oslo mandag 23.03.2009:tannløs::kiss

 

Ja vel? Tror du kollektivtrafikken stopper opp da også eller? T-bane/trikk/buss én dag skal til og med jeg klare.

Snøen som evt. faller ned nå fremover blir borte dagen etter igjen uansett.. Null stress.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner ikke det? vel du vet det hvite stoffet som kalles snø. det som ligger som brøytekanter? DET SMELTER og renner ut i veien......om kvelden så FRYSER DET TIL IS! ISFLEKKER, har du hørt om det?! DET ER SÅNNE FLEKKER SOM FOLK HAR KJØRT SEG TIL DØDE PÅ!!!!!!:chairshot

 

Det er sånne idioter jeg passer på at ikke kommer over i min kjørebane og fronter med meg!!!!!!

 

seneste tilfellet jeg vet om er en 50 sone!

 

Da hjelper piggfrie vinterdekk deg kjempe masse!

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likt hverken felgene eller bilen.
Ikke jeg heller. Og bilen i seg selv er helt forferdelig å kjøre, og speedometeret ligger 5 meter inn i dashbordet.

 

Men hva er galt med å kjøre med sommerdekk/felger nå? Bare det er tørt, og greit på veien er det helt prima føre å kjøre på. På glatta er det ikke bare bilen som teller, da er det føreren og.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår