Gå til innhold

tips til endringer på audi 80 B3

Ranger emnet


LuxXxuS

Anbefalte innlegg

hei folkens:D

 

har akkurat kjøpt meg en audi 80 B3. så no vurdere jeg å "pimpe" den opp litt men veit ikke akkurat hva jeg har muligheten til. har vurdert angeleyes(noken som har side med hovudlykter til b3?) Rs4 feler(internett side?) baklykta. noen som har mer tips som jeg kan gjøre som er billig å gjøre, muligens bilder :P kan legge ut noken bilde av bilen. bildane er ikke så bra siden den akkurat står på verksted.

 

Tusen takk på forhånd :)

 

DSC01603.jpg

 

DSC01604.jpg

 

DSC01605.jpg

 

DSC01606.jpg

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte ikke på sånne bmw angeleyes:P tenkte på de lykten som nye audiane har men led lys liksom:P veit ikke hva dem heiter derfor skreiv jeg berre angeleyes:P sorry man :)

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helrøde Audi 90 baklykter, eventuelt helsota lykter og mellomstykke fra Hella. Audi 90 hovedlykter og frontfanger. Eventuelt B4 panser og skjermer, RS2 hovedlykter og S2 fanger.

Men det koster. Hvis du selger den bilen du har, og legger imellom de pengene du ville brukt på diverse stasj, så har du kjøpt deg en Audi 90. Og da har du hakket frakkere motor også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.0 16v?

 

er vel kun fronten som er forskjell på den sorte der,og på en b4 da

 

Samt en helt annen rumpe med andre lykter og bakfanger, bredere forskjermer, andre dørlister, panser, grill, hovedlykter, frontfanger.

Det er overaskende store forskjeller på B3 og B4 skjønner du.

 

Men som nevnt over her, kjøre 90-stilen hvis du har b3..tøft å skille seg ut litt:)

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår