Gå til innhold

Hva syns folket?

Ranger emnet


Oleee

Anbefalte innlegg

Vel, har ingen andre muligheter nå, siden alle "ber" meg om å style den..:rolleyes: Hehe..:) Vi møtes til våren/sommeren, så får dere se hva det har blitt no ut av Golf'n, men kan ikke love no..;)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en 90 hk i min jeg også.. er en 2 er da ... men har lagt ut noen kr på den etterhvert ...

 

 

Show before go heter noe ...

 

Min er ivertfall får i ulve klær ....

 

Er jo faen ikke lovt til å kjøre fort i dette landet alikevel...

 

Kjekt med sprek bil - men jeg er meget klad i det plast kortet også ... Drar du ut en vanlig golf 90 hk på 2 giret mister du jo lappen allerede da ... hva skal vi med mer hk ? :o

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepps, bare og stylle i vei, Det gjorde jeg, selv om jeg bare har 75(diesel) hk....

 

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig, med samtlige her, men ikke overdriv det! Jeg ville ikke satset på full Rs styling, vinge og Vr6 merker, liker bedre en sånn høvelig clean look; G4 lykter, emblem fri grill, Vr6/Gti leppe, fete felger, senking, effektanlegg og kanskje kanal skjørt.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Må si meg enig, med samtlige her, men ikke overdriv det! Jeg ville ikke satset på full Rs styling, vinge og Vr6 merker, liker bedre en sånn høvelig clean look; G4 lykter, emblem fri grill, Vr6/Gti leppe, fete felger, senking, effektanlegg og kanskje kanal skjørt.

 

:)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår