Gå til innhold

Hva syns folket?

Ranger emnet


Oleee

Anbefalte innlegg

Måårn folkens..

 

I november kjøpte meg min første bil, og valget falt på en VW Golf GL 1,8 liter - 1995 modell. Den hadde gått ca. 138 500km på teller'n og jeg kjøpte den av en eldre dame fra Bærum for 61 000kr. Med andre ord - damekjørt bil!:D Hadde faktisk lenge bestemt meg for å kjøpe meg III'ern pga. av det finnes så utallige mange deler til den og den er i bunn og grunn ganske så fin! :)

 

Når jeg tenker deler, så mener jeg også styling. Har ofte sett på Bilforumet og bilder fra VACN/VAG treff og diverse, at det er som regel "bare" GTI eller VR6 som er styla og blitt tatt bilder av, biler med horsepower! Ser også her av dere som har III'ere, så har mange av dere nettopp disse utgavene, eller tar jeg skammelig feil? Så her kommer mitt spørsmål:

 

Blir det rart å (full)style en helt vanlig 90hk Golf som ikke har noe horsepower i det hele tatt? Hvordan ville det tatt seg ut i deres øyne? "Styling av en lusen 90hk er bare noe tull!" (Veit jo også at jeg burde gjøre det jeg har lyst til aller mest, men vil også ha deres synspunkt...)

 

What do ya think folks? :rolleyes:

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Bedre med tøff og treig bil enn kjedelig og treig bil. Så style i vei.

 

Det var et fornuftig svar det triggerhappy! :) Så i fremtiden så kanskje du kommer bort og ser bort på min bil: "WHUT? Så fiiin bil og det står bare en 1,8 liter med lusne 90 hester?? Hva faen er det for noe tull??"

 

:rolleyes:

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oleee: Jeg har 90 hk jeg også og har de samme planene som deg nesten.. Tenkte på et styling kit, men så fant jeg ut at jeg skulle style den mer diskree enn et fullt bodykit.. Synes ikke det er noe rart med en fullstyla bil. Bare at folk tror du har flere hk enn det du har..

 

Stå på !

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

 

Det var et fornuftig svar det triggerhappy! :) Så i fremtiden så kanskje du kommer bort og ser bort på min bil: "WHUT? Så fiiin bil og det står bare en 1,8 liter med lusne 90 hester?? Hva faen er det for noe tull??"

 

:rolleyes:

 

 

90 hester er da mer enn nok;)

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

helt enig!

 

Mye bedre å ha en FET bil som går dårlig.....

Enn å ha den stygge raklehaugen som går som et uvær.....

 

 

 

Neineinei, nå har du misforstått;)

 

 

 

Ser ingen grunn til at du ikke kan style bilen din selv om den er treig, bare du ikke begynner å fake gti, vr6 etc.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Elgen-

Oleee: Jeg har 90 hk jeg også og har de samme planene som deg nesten.. Tenkte på et styling kit, men så fant jeg ut at jeg skulle style den mer diskree enn et fullt bodykit.. Synes ikke det er noe rart med en fullstyla bil. Bare at folk tror du har flere hk enn det du har..

 

Stå på !

 

Trur jeg går for en diskree styling jeg også, med det første ihvertfall! :) Bra at noen er sammen med meg, hehe..

 

Lykke til, så kan vi poste bilder av bilene til våren og se hvordan det har gått! :)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

helt enig!

 

Mye bedre å ha en FET bil som går dårlig.....

Enn å ha den stygge raklehaugen som går som et uvær.....

 

Raklehaugen? :rolleyes: Hehe..

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår