rakriste Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 skjer det ikke mere med prosjektet? joda :D har vært uten internett ei lita stund, men oppdatering kommer snart med nye bilder. (sitter på jobb uten tilgang til bildene) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 oki :D gleder meg til dette =) Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 oki :Dgleder meg til dette =) ikke mye å se foreløbig, stresser litt med cabben om dagen, skal trossalt til bugrun nesten helg. men liten sniktitt på hva som skjer : forstilling og bakstilling er ferdige. skivene skal riktig nok av igjen for slissing. Corrado 280mm foran og 16v skiver bak. klosser har jeg ikke kjøpt enda. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 tar sin tid dette arbeidet her ja :) men bruker man masse tid på noe så blir det som regel knallbra også :D Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 he, he.. jeg ser luftfjæring er på ja :) juks det rune :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Kongeprosjekt.. Gleder meg til det blir ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 heisann :) først, sinnsykt bra prosjekt liker at folk legger ut bilder å legger opp til snakk og diskusjoner om bygging :D den motor bukken du har, hvor er den kjøpt ? så veldig bra ut, noen formeninger ? har kommet så langt at motoren i min bil skal ut, så jeg tengte jeg kunne hive den i bukk så kan man jo bli litt innspirert av at den bare står der :P stå på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 heisann :) først, sinnsykt bra prosjekt liker at folk legger ut bilder å legger opp til snakk og diskusjoner om bygging :D den motor bukken du har, hvor er den kjøpt ? så veldig bra ut, noen formeninger ? har kommet så langt at motoren i min bil skal ut, så jeg tengte jeg kunne hive den i bukk så kan man jo bli litt innspirert av at den bare står der :P stå på :D Motorbukk koster 500 spenn på biltema...... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 ett deilig verktøy iallefall.. lettereå jobbe med motoren. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 ett deilig verktøy iallefall.. lettereå jobbe med motoren. litt kjipt men har bestillt en hos bilextra til 1000,- men jeg kjøper den gjennom jobb så jeg får den litt billigere :) nå gjennstår det bare å bestemme seg for motor :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 litt kjipt men har bestillt en hos bilextra til 1000,- men jeg kjøper den gjennom jobb så jeg får den litt billigere :) nå gjennstår det bare å bestemme seg for motor :P de er det nok å velge blant vel :P Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 de er det nok å velge blant vel :P hehehe joda skal ikke stå på det :P du som har har litt erfaring med enere, veit du om audi TT blokka passer i enern ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Motorene i TT er den vanlige 1.8T motoren og den skal vistnok passe så bra i einsere at mange mener den nærmest er laget for de gamle bilene :) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Motorene i TT er den vanlige 1.8T motoren og den skal vistnok passe så bra i einsere at mange mener den nærmest er laget for de gamle bilene :) da tror jeg valget er tatt :) noen som veit av en audi TT 1.8tQ motor med kasse ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Motorene i TT er den vanlige 1.8T motoren og den skal vistnok passe så bra i einsere at mange mener den nærmest er laget for de gamle bilene :) bra svart... og en ting til... ALT PASSER OM DU GIDDER :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg