Gå til innhold

Den nye scooteren min..

Ranger emnet


k2bjarne

Anbefalte innlegg

Har hatt den i en måned nå. Bare bilder fra etter treninger, så den er møkkete

 

 

Det er en 2004 modell Arctic Cat Sno Pro 440 med fullt justerbare FOX dempere rundt om, går på kun høyoktan bensin og har masse annet stæsj også.... Den ultimate racing maskinen

 

Her er noen bilder.... Kommer flere etterhvert!!!

 

 

Tudelidu

Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med scooterbilder.Her er bilde av min nye.Polaris RMK 600 Vertical Escape 365x57 belte.Elektrisk start og reverse så det er ikke noen racer men god til å klatre.Holder på å montere GPS-feste og bukplate.Bildet er av en 800 men de er prikk lik og digikameraet mitt er fremdeles iuorden.

 

600-800RMKes.jpg

 

 

 

P.S: Skulle hatt et snøskuterforum også!

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Fint med scooterbilder.Her er bilde av min nye.Polaris RMK 600 Vertical Escape 365x57 belte.Elektrisk start og reverse så det er ikke noen racer men god til å klatre.Holder på å montere GPS-feste og bukplate.Bildet er av en 800 men de er prikk lik og digikameraet mitt er fremdeles iuorden.

 

600-800RMKes.jpg

 

 

 

P.S: Skulle hatt et snøskuterforum også!

En kamerat har en sånn 800 som det er bilde av der, knall den thumpsup

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Noen er bare for heldige; andre er som meg:

Scooteren jeg hadde kjøpt (Artic Cat'en), hadde selgeren lovet meg at jeg skulle få kjøpe, uansett hva som skjedde. Men hva skjedde? Jo, det kom en jævel og overbød meg med 13.000,- kroner! :(

 

De gode nyhetene er at Exciteren min er i orden, var ikke værre enn å bytte plugger, samt strupe benintilførselen i stoppekranen (den druknet i bensin over halv gass). Så nå trenger jeg bare en dobbelsal (fortrinnsvis fra SRX eller nyere Mounitan Max), samt et 38*345 langt understell med tilhørende 44-kam-belte, så er Exciteren min "værst" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår