Gå til innhold

Nissan 200sx s13 1.8t vil ikke starte


Russlern

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Heisann! det er ikke godt og si. så lenge en bil har kompresjon, bensin, gnist og luft. Da går motorn!

 

Kjente problemer kan være

-Bensinpumpa (sikringa til bensinpumpa, kan også sjekkes)

-Tett Bensinfilter

-Dårlige vakumslanger på innsug

-Dysemotstand

-Dyser

-Fjusk med kabelmatta på coilene

 

Jeg har slik bil selv, og har hatt en god del av den i smådeler og byttet.

Driver også med andre tuningprosjekter. Vis jeg kan hjelpe deg med tegninger til noe, så har jeg 850 sider med deletegninger til s13 så jeg kan sende til deg.

 

Mvh

 

Thomas Sjostrand

http://www.narko-tuning.com

Tlf. 476 21 324

Mail. thomas@narko-tuning.com

2012 Tysse 6220 m/skrutipp og kapell

2010 Arctic Cat M8 SnoPro 153" H.O.

1999 VW Passat 1.8 20v Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

 

Rådebank er barnesykdom på ca18det. Men grunnen til det er at folk er får slapp med olje, men vis man peiler olje litt åfte og bytter litt ofte såm hver 5000 elns får man ikke rådebank. Får så lenge du har olje og oljetrykk på motorn så har du ikke ventiltikking. Eller er motorn din gått mye ? får vis du ikke har justert ventilene og mototrn er gått 200 000 elns kan det være at du har alt får mye ventilklaring og det kan skape ulyd.

 

Mvh

 

Thomas Sjostrand

http://www.narko-tuning.com

Tlf. 476 21 324

Mail. thomas@narko-tuning.com

Endret av sinnsyk

2012 Tysse 6220 m/skrutipp og kapell

2010 Arctic Cat M8 SnoPro 153" H.O.

1999 VW Passat 1.8 20v Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å bytt til Castrol Edge 10w-60 olje. Pleier å fikse løfter-tikking, og er en veldig godt egnet olje til denne motoren. Mulig verdens beste. det sies det hvertfall.

 

Men ca18det får rådebank bare du ser på dem hehe... Bytt til forsterkede med en gang likegreit :) 1600,- så har du en god motor uten barnesykdommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

fant ut hva det var. er eksoslekasje mellom topp og manifold. ikke noe big deal. men litt kjedelig. slipper ut trøkket den veien når jeg trår på for fult. men er det noen som veit om rimelig styling til s13? og kanskje lsd?

Audi 80 1.8s

Audi s4 4.2 v8

Nissan 200sx s13

Audi 100 2.2 quattro

Audi s4 2.2tq 290hp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår