Gå til innhold

Russlern

Bruker
  • Innholdsteller

    65
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Russlern

  • Bursdag 03/17/1989

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil for det meste, cross og jobben=)
  • Modell (eks S4)
    Focus
  • Biltype (eks Audi)
    Ford
  • Årsmodell (eks 1995)
    2009
  • Motor (eks 1.6)
    1,6tdci
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Chip, anlegg, soting
  • Fylke
    Vestfold

Contact Methods

  • MSN
    andre@tulling.com
  • Bosted
    Svelvik

Russlern's Achievements

  1. Heisann, sitter å vurderer om å gå til innkjøp av den nye impreza`n 2.0 sport premium.. har ikke noe spesiell erfaring med disse type bilene, men om noen har noen tips å råd å event har en slik bil så, åssen er de? noe man bør satse på? mvh Russlern
  2. har ikke hvert borti det, men virker som om starteren din begynner å bli dårlig, eller om det er noe annet tull i det området:P
  3. er veldig enkelt å bytte selv forran.. tre skruer oppe i motor rommet og en i bunnen som sitter på ene bærearmen=) bak er det vel samme prinsipp må nok av med noe av mattene som er der, er ikke helt sikker på hvor tårna sitter hen bak, men finner jo ut av det=)
  4. du får jo kjøpt senke fjærer til den, er ikke så veldig dyrt. den vil jo bli stivere å lavere.. noe jobb er det jo, du må jo ut med selve demperen, hvis ikke den sitter for seg selv bak, er ikke helt sikker på det, skal montere senkefjærer på min nå snart, så får vel se hvor mye jobb det er:P ellers så er jo coilovers tingen=)
  5. nå er det en stund siden jeg var å fikkla inni der, men får du ikke på plass igjen lampa er det sånn og forstå? jeg butten den firkantete tingen inn først om jeg ikke husker feil, å lirket inn resten.. er ikke den beste patenten akkurat, å den skyve greia du snakker om er som en bryter, skrur av og på lyset;) den fjera skal bare sørge for at den firkanta klumpen går ut, altså får kontaktene til å komme borti hverandre, det er vel fjæra som leder enten + eller - hvis jeg ikke er helt på jordet nå da:S den skal hvertfall sitte slik at den "armen" står ut, å ikke holdes tilbake, får da får du jo ikke noe lys:P vet ikke om det var til noe hjelp men:P
  6. egr ventil gjør som adblue på lastebiler, demper utslippet av noen gasser, den sender eksosen tilbake til innsuget å reduserer forbrenningstempraturen.. om jeg ikke husker helt feil=)
  7. jeg har noe alla det samme problemet, men jeg har 1,8t 2000mod ingen bunndrag eller noe.. går som ei bøtte med dritt... å den er ikke i nødmodus.. var innom alberjk for en god stund tilbake, fikk beskjed om at det var n75 ventilen ( magnetventilen som justerer turbotrykket) noe jeg byttet å det hjalp ikke, byttet forøvrig turbo noen dager ettet.. det hjalp i 1 mnd ca, å nå er alt tilbake.. var innom albjerk på torsdagen, leste av feilkoder da kommer det opp at føleren som regulerer tenningsmodulen eller noe, er på tur.. på min bil sitter den rett ved regreima på v/s av bilen(sjåførsiden) helt øverst på blokka, bak dekselet, sitter med 2 skruer å koster 1500 kr, skal bytte den på mandag kanskej det hjelper:P dra innom wag å få en diagnose på bilen, kan være samme tullet.. Russlern
  8. vet ikke åssen det er med bærbarpresse, du har jo drivakselen på innsiden, men den er jo bare å fjerne. men om du ikke har bærbarpresse må jo du ut med fjærbeinet, lageret sitter inni det:P
  9. Russlern

    Turbo

    skal ikke se bortifra at det kan være det som tuller til for deg, jeg byttet til kn filter med en gang jeg fikk bilen, satt inn et innsats filter.. kostet ikke allverden.. tåler mye mer enn orginaldriten hvertfall=)
  10. jeg byttet lagerene på min bil, 2000mod passat.. tok ut fjærbeinet å presset ut lageret, det går KUN en vei inn riktig, å den ene siden er lengre enn den andre.. hvertfall på passaten, se åssen det gammle kommer ut om du får til det, så du ikke setter det feil, ellers kan du sitte i med skjegget i postkassa:P
  11. var innom albjerk i dag. fikk beskjed om at det var feil på en føler som styrer innsprut å noe med cammene.. :S den sitter rett ved regreima på v/s av bilen helt øverst på blokka.. får vel prøve å bytte den da om det er feil mld på den.. å kanskje løsne litt på eksosen ja.. litt kjedelig om det er noe som ryker der en gang til:P
  12. min fjusker ikke før 5100rpm noe som er ganske høyt turtall, jeg har vm i dårlig drag på bilen.. med gang jeg kommer i motbakke daffer den av å synker noe grossalt i fart:S men som sakt har jeg begynt å lure på om det kan ha noe å gjøre med katten.. skal inn til vw i morgen å låne wassen (data`n) å sjekke etter feil eller event andre ting som har med dette å gjøre=)
  13. nei, den er helt fin, sjekket den senest i sta:S men har begynt å lure på om det er innmaten i katten som har tulla seg til å sperrer for eksosen, for den gløder ganske godt fra baken på turboen:S
  14. Har en kompis som akkurat har kjøpt sin første nissan 200sx s13 1.8t, og den vil f*** ikke starte. den får bensin og det er gnist på pluggene og den ha kompresjon. noen som har noen ideer om hva som kan være gærnt? takker på forhånd for alle svar
  15. Trodde endelig ting var på bedringens vei men neeeeida.. gjett hva som har dukket opp=S samme problemet igjen, skjønner ikke hva som kan være galt over hode nå lenger, byttet turbo å alt drit der, da gikk bilen suverent over en period, å nå har den begynt å kødde igjen.. 0,3bar.. noen som har noen som helst ide om hvordan ting kan løses? mvh Russlern
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår