Gå til innhold

Plombert R33 GTS-T!?


Wicked

Anbefalte innlegg

Har hørt noe om at R33 GTS-T også er plombert ned til 250HK, stemmer dette? R33 GT-R er jo egentlig en 500HK som er plombert ned til 280....

Noen som vet noe om dette?!

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare vås.. men det er enkelt å få noe mere effekt av en standar Turbo bil.. ca 20K så har du div digg og 400hk i en GT-R

 

GT-S er 2.5L Skyline med RB25DET single Turbo (?) og har 250hk orginalt men det er nok ikke mye pes å få 340hk ut av den, tipper deler for 20K gjør susen :)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Single turbo i GTS-T ja....

Men jeg har hørt at de er strupa ned...200sx skal visst også være det.. Men hvis du sier det så....hører på deg jeg..får evt se på bilen selv når den kommer i februar...

:D

 

Takk allikevel da.

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, fatter ikke hvorfor folk fremdeles tror på Jan-erik Larsen :D han er en knakenes god programleder men kan heller lite om det biltekninske. virker ikke som noen andre i autofilredaksjonen kan stort heller. hadde ikke kostet dem stort å fått en teknisk kyndig person til å gå over manus og luke ut irriterende småfeil fra både Jan-erik og tilogmed Tommy Rustad. når også han kaller dumpventil for popp-off er det ikke rart det er mange som gjør det samme. og v6`r i skyline gtr da?!? :) måkke tru på alt man hører, selv ikke fra en gapskrattende jesusfreek :)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wicked

Single turbo i GTS-T ja....

Men jeg har hørt at de er strupa ned...200sx skal visst også være det.. Men hvis du sier det så....hører på deg jeg..får evt se på bilen selv når den kommer i februar...

:D

 

Takk allikevel da.

 

Hvilken bil kommer i februar?

GTS eller 200sx?

Whoops, there goes another gearbox...

 

Nissan Sunny GTI-R

Nissan Primera 4WD

Nissan King Cab 4WD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull som de sier.

 

Men hva tenker dere når dere sier "plombert"???

Er jo ikke mopeder med nedbremsninger i innsug og eksos dette her.

 

Selv om Skyline GT-R motoren er bygget på en maskin laget for 500-550hk så er jo alt rundt dimensjonert for den effekt den har fra fabrikken.

Å "fjærne en pling og en plong" funker bare på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på 200sx s14 så har dem jo "strupa" ned ca 0,4bar trykk. så man bare har 0,5 org. eller var det 3 ned så bare 06 org. men samma det. det er den eneste strupinga vi på 200sx-ogn.org har funnet såvidt jeg vet ! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...men da er jo saken grei..

Jeg får min GTS-T i februar ja.. :D

Blir BRA ja!

Gatebil neste det!

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R33..95mod.

Tja...får vel slite litt med å få den godkjent da.

Men men....klarer å kjøre med prøveskilt og jeg da..

Alt kan jo selvfølgelig ordnes...det er jo bare snakk om pris.

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår