Ielwa Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Hei, Jeg skal ha et oppsett på Jeep'en min slik at jeg har front blinklys som lyser hele tiden, men for dette så trenger jeg et NC Rele, "Normaly closed" Rele, noe som har en anelse på hvor jeg kan få kjøpt dette? Mvh Daniel ;) Siter I'd be drifting to heaven, flying is for pussies! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Hei, Jeg skal ha et oppsett på Jeep'en min slik at jeg har front blinklys som lyser hele tiden, men for dette så trenger jeg et NC Rele, "Normaly closed" Rele, noe som har en anelse på hvor jeg kan få kjøpt dette? Mvh Daniel ;) hvorfor ikke koble opp med en pæreholder for pære med to tråder....så bruker du den ene til blink den andre til park... behøver ikke rele til det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ielwa Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 hvorfor ikke koble opp med en pæreholder for pære med to tråder....så bruker du den ene til blink den andre til park... behøver ikke rele til det.. Hmm, vil jeg da forsatt kunne blinke? Siter I'd be drifting to heaven, flying is for pussies! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Da går du i hvelken som helst bilrekvisita butikk og kjøper et helt vanlig 12v relè med 87a utgang. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Hmm, vil jeg da forsatt kunne blinke? du får jo det..på de pæreholderne er det 3 ledninger ei jord, ei til blink og ei til park.. kobler du bare til park og blink på hvær av ledningene og felles jord.. er ikke så stor belastning at det behøves rele.... enkelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 holder med "lulle" her gitt... mye enklere med dobbel pære. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ielwa Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 ;) tror jeg har svaret mitt.. Enkelt jah.. men vet ikke:P føler ikke at det blir gjennomført:) men hyggelig og se at folk er så frampå! Takk igjen mvh Daniel Siter I'd be drifting to heaven, flying is for pussies! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Er vel originalt med markerings lys blinklysene på denne bilen ? Om der er topolte pærer i blinlysene, så er det jo bare å kopple til igjen dei ledningene som ble kuttet for å tilfredsstille dei norske kravene Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Evt. bytte ledningen som går til jord med ledningen til markeringslys slik det er originalt på lysene på framskjermen. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg