Gå til innhold

Blinkelys olje!!

Ranger emnet


udyre

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Noen som vet hvor man får tak i grønn overledning da?

 

.

..

...

 

 

Det ble spurt etter "noe nytt", sant.. :)

 

Den der er ca like ny som vitsen om to tomater som skal over veien...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der er ca like ny som vitsen om to tomater som skal over veien...

 

Med andre ord, noen måtte levere den før eller siden :P

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forbanna utrolig! Den andre tråden jeg linka til, er 18 SIDER LANG! Allikevel kommer det noen og oppretter en NY tråd, med enda flere skrivefeil enn den forrige tråden. NEI, det heter ikke "blinkelys olje"...

 

SØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØK!!!!!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatt en dårlig dag?

Det har jeg også, men det er uansett irriterende at noen skal opprette en tulletråd med bare gamle vitser og spøker, når akkurat den samme tråden fins fra før. Syns dette forurenser hele forumet, og det er helt unødvendig. Jeg syns en moderator kan slette hele forbanna tråden,så kan dere fortsette den oppbrukte humoren deres der istedet. Dette temaet blir tatt opp minst en gang i året her på forumet, hvis man skal lage en tulletråd om noe,så finn ihvertfall på noe NYTT!!! Det er min mening!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også, men det er uansett irriterende at noen skal opprette en tulletråd med bare gamle vitser og spøker, når akkurat den samme tråden fins fra før. Syns dette forurenser hele forumet, og det er helt unødvendig. Jeg syns en moderator kan slette hele forbanna tråden,så kan dere fortsette den oppbrukte humoren deres der istedet. Dette temaet blir tatt opp minst en gang i året her på forumet, hvis man skal lage en tulletråd om noe,så finn ihvertfall på noe NYTT!!! Det er min mening!

 

x 2 ;)

Det heter "bilforumet" gikk ut i fra at det skulle være bilrellatert jeg:) ikke masse tråder som dette og avisklipp som folk finner osv osv..

Merker stor forskjell på forumet,siden jeg ble medlem..

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok :) vuderer ingenørlinja jeg og i telemark for der har de ei linje der en ikke trenger forkurs (blir en del mer arbeid men) men er litt usikker på hva jeg går til :) du vet tilfeldigvis ikke hva en skal gå for å komme seg ut på plattformer eller noe lignende?

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Y-veien ja :) jeg må flytte uansett hvor jeg skal gå så da er HIT ganske kurrant med tanke på y veien.. Lønner seg vel kankje å gå informatikk og automatisering da vel? Om en vil ut på plattform da

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår