Gå til innhold

Det var den Cali'n

Ranger emnet


CaliBreez

Anbefalte innlegg

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

knuste ruter jo, sideruta framme, har bestillt ny.

 

tenkte e sku lakke om bilen fordi det er så mange lakkforskjeller.. og bulkene er ikke så svære..

 

bakfangeren har jeg ikke fått igjen, en jeg kjenner sa han skulle få den. men har ikke hørte noe mere fra han! :(

don't hate the player, hate the game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om dette i avisa her forleden dag . Det må jo være en grunn til at de folka ville ødlegge bilen din . Politiet burde jo fått fingeren ut med en gang og avverga hele greia .Det er trist når slike ting skjer . Bønder er en usivilisert rase for å si det sånn !!! :D :D :D

 

Er det noen som vet hvem som eier den hvitaktige styla A4 fra Sykkylven ?? Den er jævlig feit . Så den i sommer en gang ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævli leit når sånt skjer...

 

Har selv bondeslekt, og har tilbringt store deler av ungdommen mer eller mindre ufrivllig der oppe. Det skal ikke mye til å provosere slike folk. Saken er at det skjer for lite på slike steder, så de "innfødte" lager action selv. Det hjelper ikke når alle drekker himkoket til naboen. Man blir jo gal i hodet av mindre. Det er også som oftest veldig lite politi på slike steder, så de får utfolde seg fritt til og gjøre stort sett hva de vil, uten at politiet så mye som får vite om det. Der jeg var mye var faktisk sønnen til lensmannen med på det aller verste som foregikk. Og det var ikke få bygdefester en stakkars utenforstående ble overfalt av den lokale banden i sandkassa utenfor stedets eneste festlokale.

 

Vold tilbake høres jo morsomt ut, og av instinkt vil mange reagere slik. Men om det hjelper er noe helt annet. Det vil bare provosere disse bøndene enda mer, og så er vi igang med en ny runde. Men at hevnen nok ville føles søt, det sier jeg ingenting på. Så da er det bare å håpe at politiet kan ordne opp for deg. Selv om jeg tviler sterkt på det. Dro noen runder i byen i går og så politiet som pratet med en gjeng ungdommer som bråka litt. Ene politiet mannen dyttet litt til han ene fyren før de satt seg i bilen og dro. Så fort den skitne purkebilen rundet hjørnet og var ute av bildet. Hoppet de 4 ungdommene på han ene stakkars fyren som virkelig var i trøbbel. To av de holdt ham nede. Han andre slo ham i fjeset, mens han fjerde sparket ham på et sårt punkt mellom beina. Jess. Det er det vi har politi for. Da politibilen endelig kom tibake og stakkars fyren lå blodig igjen, fikk HAN kjeft for å ikke ha forlatt området slik de ba han om på forrige besøk! Ja som om det var mulig når 4 stykker sto rundt ham og dengte ham i bakken ved første sjanse... Dumme politi...

 

Leit med bilen din.. Lykke til..

Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Radic

Jævli leit når sånt skjer...

 

Har selv bondeslekt, og har tilbringt store deler av ungdommen mer eller mindre ufrivllig der oppe. Det skal ikke mye til å provosere slike folk. Saken er at det skjer for lite på slike steder, så de "innfødte" lager action selv. Det hjelper ikke når alle drekker himkoket til naboen. Man blir jo gal i hodet av mindre. Det er også som oftest veldig lite politi på slike steder, så de får utfolde seg fritt til og gjøre stort sett hva de vil, uten at politiet så mye som får vite om det. Der jeg var mye var faktisk sønnen til lensmannen med på det aller verste som foregikk. Og det var ikke få bygdefester en stakkars utenforstående ble overfalt av den lokale banden i sandkassa utenfor stedets eneste festlokale.

 

Vold tilbake høres jo morsomt ut, og av instinkt vil mange reagere slik. Men om det hjelper er noe helt annet. Det vil bare provosere disse bøndene enda mer, og så er vi igang med en ny runde. Men at hevnen nok ville føles søt, det sier jeg ingenting på. Så da er det bare å håpe at politiet kan ordne opp for deg. Selv om jeg tviler sterkt på det. Dro noen runder i byen i går og så politiet som pratet med en gjeng ungdommer som bråka litt. Ene politiet mannen dyttet litt til han ene fyren før de satt seg i bilen og dro. Så fort den skitne purkebilen rundet hjørnet og var ute av bildet. Hoppet de 4 ungdommene på han ene stakkars fyren som virkelig var i trøbbel. To av de holdt ham nede. Han andre slo ham i fjeset, mens han fjerde sparket ham på et sårt punkt mellom beina. Jess. Det er det vi har politi for. Da politibilen endelig kom tibake og stakkars fyren lå blodig igjen, fikk HAN kjeft for å ikke ha forlatt området slik de ba han om på forrige besøk! Ja som om det var mulig når 4 stykker sto rundt ham og dengte ham i bakken ved første sjanse... Dumme politi...

 

Leit med bilen din.. Lykke til..

 

 

og du sto bare å så på? idiot...

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Om du trenger hjelp, så tilbyr jeg meg faktisk å reise nedover å hjelpe deg. Dette fortjener du faen ikke, fordiom du har tøffere bil en de på øya.. Og fordiom du kanskje tok den pene dama som alle gutta var ute etter.

 

Jeg er bak deg, og det er jeg vel ikke alene om på forumet heller? Eller hva sier dere andre?

 

Tror du stiller opp alene Jonte. Går vel greit det?

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår