Gå til innhold

Det var den Cali'n

Ranger emnet


CaliBreez

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

Om du trenger hjelp, så tilbyr jeg meg faktisk å reise nedover å hjelpe deg. Dette fortjener du faen ikke, fordiom du har tøffere bil en de på øya.. Og fordiom du kanskje tok den pene dama som alle gutta var ute etter.

 

Jeg er bak deg, og det er jeg vel ikke alene om på forumet heller? Eller hva sier dere andre?

 

Dra først du, så kommer vi etter

 

:fingers:

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonte

Om du trenger hjelp, så tilbyr jeg meg faktisk å reise nedover å hjelpe deg. Dette fortjener du faen ikke, fordiom du har tøffere bil en de på øya.. Og fordiom du kanskje tok den pene dama som alle gutta var ute etter.

 

Jeg er bak deg, og det er jeg vel ikke alene om på forumet heller? Eller hva sier dere andre?

 

 

Hva er det du egentlig mener med å "være bak" da? Hvis det som foreslås her er å dra bort til denne øya for å banke opp disse folka så regner jeg med at dette komme til å falle på sin egen dumskap.

 

Hadde det vært en av kameratene mine som hadde fått bråk med noen leie folk så kunne jeg nok stått i bakgrunnen og lekt farlig. Men å drive å sloss på grunn av at den lokale "baben" rota med en bygutt i fancy bil er bare latterlig.

 

Syns litt småsynd på calibreez(?) fordi han fikk bråk, men å samle en gjeng fra internett for å "være bak"? Hmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnmørsposten har skrevet denne artikkelen i dag:

 

"Angrepet av bygdefolk: ålesunderene var så vettskremte at de måtte ha følge av lensmannspatruljen over fjorden etter en tildragelse mellom lokale aktører i sykkylven og folk fra ålesund natt til søndag. Konflikten mellom partene skal ha startet i aure sentrum og fortsatt utover mot ferjekaia på Ørsneset,der både bil og personer ble angrepet av bygdefolket. Ålesunderne klarte å søke tilflukt og fikk varslet politiet. Bilen ble påført betydlige skader. Bakgrunnen for tumultene var i går kveld ukjent for politiet."

don't hate the player, hate the game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sykt dette her ass.... vet bare at hvis dette noengang skulle skje med meg, så drar jeg tilbake, med endel eh, "kraftige"(les 3x NM Senior i fullkontakt kickboxing) venner, og lar det stå til, våpen elr. ikke!!!!! Dette er slike ting som irriterer vettet av meg....:rolleyes: :mad: :rolleyes: :mad:

S2 Sedan powered by ESTUNING.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quattro Competition

hvis dette noengang skulle skje med meg, så drar jeg tilbake, med endel eh, "kraftige"(les 3x NM Senior i fullkontakt kickboxing) venner, og lar det stå til, våpen elr. ikke!!!!! Dette er slike ting som irriterer vettet av meg....:rolleyes: :mad: :rolleyes: :mad:

 

Ja det er nok veldig lurt for dem.. blir fengslet med en gang dem rører noen så lenge dem har drevet med slik og hvertfall har NM titler.. dem bør også ha skjønt såpass at dem holder seg unna slik.. men ja.. skjønner tanken.. men beste er å holde seg unna det.. kommer ingen vei med det uansett... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quattro Competition

sykt dette her ass.... vet bare at hvis dette noengang skulle skje med meg, så drar jeg tilbake, med endel eh, "kraftige"(les 3x NM Senior i fullkontakt kickboxing) venner, og lar det stå til, våpen elr. ikke!!!!! Dette er slike ting som irriterer vettet av meg....:rolleyes: :mad: :rolleyes: :mad:

 

Fullkontakt? h0h0.. nå begynner jeg å syns synd på di bydgeidiotene.. :D

 

Min mening er.. BANK GØRRA UT AV ALLE DEM!!!!! anger2

 

 

Edit: Btw.. skulle det ikke legges ut noe bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen..Ej sa det til dej Makken..La oss samle en gjeng å BANKE GØRRA av dei.. Sant søppel fortjener ik gå fra det uten så mye som en bot..Grisebank!!Hørte om det i går oxo,mange som "gnir" sej i hendene "herfra" vis vi ska over med ferga veffal;) Bilen din VAR RÅÅ og håper du får erstatta alt. Kunna jo hatt X-Mas street meet der da;) nissehue å balltre:D Men bare ring vis du ska ha hjelp..vi e klar!!!sykkylvinga suger :ssip:

Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!!

 

http://www.lundalracing.piczo.com

-85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p

-86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:)

-x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties:

-x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd med bilen din :(

 

her er det også en god del uprovosert vold, bor mot møregrensa.. Og det hender titt og ofte at det er en del slåssing på festene her, og det er som regel ingen grunn de slåss for, bare ute etter bråk.. Holder, meg unnå sånt, og det gjør heldigvis mine beste kompiser også, men det er noen andre eg kjenner som er ute etter bråk.. Det er noen som bare drikker for å slåss og ødlegge for andre, det er ikke helt bra..

-91 Bmw e36 325i Sedan

-86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest

X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CaliBreez

bilder skulle legges ut ja..

men fikk ikke noen bilder med politiet. var ikke kommet noe rapport fra sykkylven\stranda i dag. skal ut igjen i morra..

 

Kan du ikke bare ta bilder av bilen selv, og legge de inn da?

Siden det er en del som tviler på dette, så kan det jo vært kjekt med noen bevis :)

`94 Audi S2 coupe

 

`91 VW Corrado G60

 

x `99 Honda NSR125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår