Gå til innhold

Det var den Cali'n

Ranger emnet


CaliBreez

Anbefalte innlegg

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by CaliBreez

kan få se bilder av bilen på mandag får bilder med politiet da. de tok en hau bilder..

 

og det var helt uprovosert.. vi skulle dra hjem fra ballet da kom det en gjengen etter oss og reiv meg i bakken.

 

skal vi samle en Pòsse og "fikse" de?? make them madjikally disapper.. dukenukem

is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CaliBreez

nypolert bil ja!

hehe, må jo først rette ut alle bulkene og lakke opp igjen alle plassene den er blitt oppstripa og få på bakfanger og nytt vindu :P

 

da kan det bli street meet ;) hehe

men jeg skal ikke sloss mot de folka der.. de skyter vel med våpen..

 

Neppe. Er selv fra vestlandet, kjenner til problemet ja. Men aldri hørt om noen som knuser bilen.

 

Annmeld dem i alle vinkler så etter det er det bare og samle nok folk. gi dem igjenn i samme pipa. eneste de forstår :D

 

Btw, trist med bilen!

* 98 Aprilia rs 125

Lite orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for meg helt uvirkelig. Jeg mener fortsatt helt ærlig at jeg synes dette høres ut som en røver historie!

 

Det kan ikke finnes folk som går så langt som dette, også så mange? Pleier som regel å være 1 eller 2 wacko`s i en sånn gjeng, men når 2-3 biler full av folk går løs på deg.... :rolleyes:

 

Uansett burde du anmelde dem, du burde jo ha et greit signalement på dem siden de kjørte etter deg i flere timer.

 

Hva sa politiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vondt for å tro det selv. men det har skjedd.

da vi møtte politiet og ambulansen sa politiet at det var ikke unormalt at "byera" får bank når dem er der ute.

 

og det var mest sannsynlig kjenninger av politiet.

Ferga hadde og ringt politiet og sagt at det var en gjeng med balltre som skulle ta en som hete markus. de hadde vært ombord ferga å hørt etter meg.

 

politiet kjente også igjen den gamle opelen.

 

det er anmeldt ja. skal i avhør kl 08.00

don't hate the player, hate the game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trenger hjelp, så tilbyr jeg meg faktisk å reise nedover å hjelpe deg. Dette fortjener du faen ikke, fordiom du har tøffere bil en de på øya.. Og fordiom du kanskje tok den pene dama som alle gutta var ute etter.

 

Jeg er bak deg, og det er jeg vel ikke alene om på forumet heller? Eller hva sier dere andre?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår