Gå til innhold

Det var den Cali'n

Ranger emnet


CaliBreez

Anbefalte innlegg

Originally posted by SHV

 

Ankommet postkontor Knarvik? Stikker og henter det i morgen jeg da! ;) ;)

 

Bare tuller! Håper de får sin velfortjente straff ihvertfall!

 

Da må du slå meg :P

 

Hvor bor du da?

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må no hvertfall si at uansett hva som har hendt er det JÆVLI kjipt å få bilen sin knust..... med balltre og lig...

 

Men det er alltid to sider av en sak! ! !

 

men uansettt kjipt....

 

lykke til markus

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid to sider av en sak ja, og vi har ennå hørt bare den ene. Viser seg veldig ofte at saken til andre parten er noe annerledes!

Jeg syns det er rart at noen kan gjøre sånt kun pga av en bil, men jeg sier ikke at det ikke kan skje!!

 

Uansett veldig synd at det skjedde med bilen din da Calibreez :(

`94 Audi S2 coupe

 

`91 VW Corrado G60

 

x `99 Honda NSR125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det i Aure dette skjedde? Tilogmed jeg fra Bergen har hørt om det stedet. :P Når kommer bilder da? Jeg har domene du kan legge dem på om du vil. Dette vil jeg se. For å være helt ærlig så tviler jeg ikke på at dette har skjedd. Skulle ikke forundre meg om hele bygda det er snakk om går på droger også. Hvem vet hva slike er i stand til?

 

Nei. Ta med en gjeng med Volvo 240 og pløy ned hjemmene deres. :D

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror deg jeg, bor på landet selv... Er ikke sånn her jeg bor, men andre plasser rundt om (Voss f.eks.) så er det sånn!!

 

De trenger ikke bli provosert til og gjøre noe som helst, men det blir liksom action for dem en hel kveld av dette og de føler seg fullstendig overlegne og trivst i den situasjonen..

 

Men det skal være sagt, at når det kommer tre bønder til en by og skal drikke, så oppfører ikke akuratt byfolk særlig anles mot oss :) For vi er bønder, mindreverdige folk de bare kan herse med.. rekner med alle som leser dette kan komme på en lignende situasjon, så sånn er det overalt..,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh. Med oss så var det omvendt. Vi reiste til byen for å lage bråk. ;) men det var før vi ble gammel nok til å slippe inn noen steder det. :) Vi gikk jo heller aldri løs på folk uprovosert. Provoserte som bare det. :D Også gikk vi heller aldri løs på eiendom.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende få på forumet her som ikke veit hvor mye det provoserer å rote med damer til de "lokale" heltene......

 

Syns du skal la politiet gjøre sitt å se hva som skjer. Blir det ikke noe sikklig straff, bør du vel kontakte alt av kontakter du har. Eneste måten å sette sånne folk på plass-

 

Angående det med bønder i byen så er det vel ofte de som er mest provoserende, men kommer hjem med færrest tenner

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

 

 

dere mener at den beste løsningen på denne situasjonen er hevn? at dere likksom skal "støtte" offeret ved å banke opp noen bygdefolk. for det første er det idiotisk å engang prate om. for ikke å nevne at flesteparten her som sier dem stiller opp (patetisk) bare har det i kjeften uansett. eneste riktige her er å anmelde og la politiet gjøre jobben. virker som en gjeng med idioter hele gjengen her...

 

Kunne ikke sagt meg mer enig i dette her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Heh. Med oss så var det omvendt. Vi reiste til byen for å lage bråk. ;) men det var før vi ble gammel nok til å slippe inn noen steder det. :) Vi gikk jo heller aldri løs på folk uprovosert. Provoserte som bare det. :D Også gikk vi heller aldri løs på eiendom.

 

Reiser til byen for å lage bråk?? Faen og idioter dere er da!!

03 Focus RS

x Corsa GSI

x Ducati 748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår