Gå til innhold

Forslag til billig pendlerbil?

Ranger emnet


Monthy

Anbefalte innlegg

Hei skal nå kjøpe hus der jeg må kjøre ca. 35min til jobb. og siden vi kun har en bil som madamen trenger så må jeg ha en liten og billig pendler bil. har hatt peugeot 106 før og var ganske fornøyd med den men kunne tenkt meg noe pizzabil lignende til maks 35000,-. gjerne disel og helst ikke gått mer enn 120k. noen som har forslag? (alt av interesse men IKKE Fiat Doblo) :P

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på noe som gjerne er praktisk og med tanke på å flytta litt store skitne ting. vil ikke ha sånnt i familiebilen så da er det jo himla greit med pizza bil eller varebil. om biler med grønne skilter er billige med tanke på årsavgift og forsikring eller er det bare meg som innbilder seg noe?

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja biler med grønne skilter er jo så klart billigere og eie, med tanke på en caddy (tenkte da på gamletypen) er jo praktisk og går billig! En i Eidsvoll som skal selge sin nå for 20000,- og han er bilmekaniker og har peil!

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår