Gå til innhold

Hjelp til og finne Herjebil/lekebil/guttebil til 100-200k

Ranger emnet


-Rav4-

Anbefalte innlegg

Ser ut som golfen jeg vurderte og kjøpe blir solgt no.

Så da er jeg åpen før alle nye biler.

Jeg ønsker en morsom og sprek bil.

Må ha manuelt gir

Helst RWD eller 4x4

Helst turbo motor (lett og trimme)

Kanskje noe ikke alle andre har)

Må kunne brukes om vinteren (men monte man justerbart senkesett så man får heiset bilen opp om vinteren så fungere vel det meste?)

 

BMW M5 vil jeg ikke ha siden forsikringen blir så jævela dyr. Men alle andre biler går

 

EDIT: Helt nye krav til bil

Endret av -Rav4-
Helt nye krav til bil, skal bare ha en jævelsk morsom bil no!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må nok justere litt på krava visst du vil ha en bil som oppfyller alle kriteriene dine...

 

 

svært få eller ingen gti biler som kommer med rwd eller awd, de fleste er gnagere

 

 

seat leon R4 da, men de er det langt mellom og de kom vel med 1,8 turbo motoren på 180 hester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriterer

Nyest mulig

Manuelt gir

Liten

min 150 hk

Helst over 170 hk

ca 100.000 kr klassen

Med nød og dramaskrik kan jeg presse meg helt opp i 200.000 kr, men da må det være noe jævela spesielt da.

Være holdbar, orker ikke en bil som må skrus på vær bidie dag.

Helst 2/3 dørs, men 4/5 dørs går også fint.

 

Corsa B-2.0 LET-Turbo må jo være tingen for deg.

290 hk i chippet versjon, godkjent som 235 hk.

Går 2 slike her i nabolaget, prisen inkl. ombygging var ikke alt for avskrekkende.

 

mjsefp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budsjette skal sprenges og bil skal kjøpes. Blir en golf gti rundt 2006 mod.

 

Prøvekjørte en og ble frelst, og når forsikringen er billig så er det bare og slå til :)

 

Da blir jeg en golf mann, og da mangler det vel bare og selge toyotaen :p (bytte inn raven i en passat tenker jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår