Gå til innhold

Ombygging og renovering (rundt og rundt)

Ranger emnet


Sehen

Anbefalte innlegg

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Iden din om frontfangern hørtes intresangt ut. Sparkel type.hmm Du har jo plast sparkelt da. Men tror dette vil sprekke opp om du vil bruke sparkel og tette uansett etterhvert, glassfiber matter og slipe og pusse mye, Og så dra over med litt sparkel?

 

Har tenkt litt i de baner selv. Må vel bli glassfiber og glassfiberspakkel. Men hva tettet du sprekken mellom leppe og fanger med? Må jo ha noe som kan bøyes litt. De bruker jo mykningsmiddel i lakken på fangere og slikt.

Man får vel prøve seg ram, når man har en fanger ledig:)

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat så mye som skjer her for tiden. Bambo kommer vel med felgene om en uke, skal montere ac braketten, servo pumpen og slanger på motoren i morgen. Når sveiseren er ferdig med høyre side, skal jeg begyne å pusse og sparkle litt. Håper det skjer om en dag eller to. Han skal jo tette noen antenne hull også. Bakdørene som kom fra blomdal var faktisk rustet under skrapelisten på vinduet, så dem sendte jeg tilbake, men, fikk tak i to rustfrie bakdører på den lokale hoggeren her. Stod på en turbodiesel som var gått bare 88.000km, og stått mesteparten av sitt liv i en garage :) Var bulk i den ene døren, men fikk begge for 1000 spenn :)

Hadde tenkt å kjøpe simons eksos til bilen, men fann et kliss nytt originalt for 1200 levert på døren. Får bygge litt om på bakpotta. Fjerne det bakerste lokket, ut med lyddemping og sveise inn den doble inngangen på stv potta, så har man to inn og to ut. Sett på to kromstusser, så ser det og høres dyrt og tøft ut :) Kommer vel bilder når jeg skal bort og begyne å pusse litt :)

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil skje en del i nærmaste framtid då:D Husk bilder!!

 

Håper det da :) Bilder kommer. Må ha dokumentasjon til biltilsynet også. Skel ut og rydde litt i dag så man har plass til bilen for å hive inn subframen og motor.ligger dler fra begge bilene strødd over allt :D

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er ferdig sveiset på høyre side, han driver nå med sliping av sveisefuger. 3 cm mellom punktene, og helsveiset der det ikke skal være punktsveis. Fornøyd med jobben så langt, så han får bare ta sin tid med dette. (får ikke lappen tilbake før andre juni)

Ett lite bilde:)

 

17042009050.jpg

 

 

Leppe framme som er bestillt, og den er på lager i norge, så kanskje frontfanger blir klar før lakk.

 

TROLLOPOB.jpg

 

 

Sideskjørtene blir vel disse, da jeg måtte forandre på leppen framme. Disse blir limt rett på kanalene, da jeg ikke vil ha noen hull som det kan begyne å ruste i:)

Snakket med importør, og ikke mer en 14 dagers leveringstid. Men må tenke noen dager til ;)

 

Opelskjrt.jpg

 

 

Sæter:

Vet at du er utålmodig, men har du begynt å demontere din, kan jeg dra opp og bytte der den står. Litt kronglete for meg, men allt går:)

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er detnoen som har bestillt noe fra BS Bildeler?

Er de seriøse?

Bestillte senkesettet derfra, og det er ikke kommet enda, selv om pengene er trukket fra kontoen. De lover å ringe tilbake, men har ikke gjort det i dag.

Det er jo bare mennesker som jobber der, og har det kanskje travelt, men er det noen som vet om de er seriøse?

:(:(

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt div derifra, og de virket seriøse for min del i alle fall... Fikk varene 5-6 dager etter det ble bestilt.

 

 

Ok. Bra det:) da kommer det vel snart.

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej ikke sendt tilbake bakdørene! jeg tar dem sammen med traversen til helga jeg!

 

Løste dem ikke ut engang. Ble sendt tilbake samme dagen.

Men har noen fine bakdører nå da. En helt uten rust, men en liten bulk på, og en med ca. 1 cm overflaterust på. Sølvfarget begge to. Hva byr du? begge er komplette med allt fra en GL som har gått 88.000 km, og stått mesteparten i garasje:) Ikke sikkert jeg selger, men allt er til salgs for rette summen :)

Når kommer du i helga?

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er detnoen som har bestillt noe fra BS Bildeler?

Er de seriøse?

Bestillte senkesettet derfra, og det er ikke kommet enda, selv om pengene er trukket fra kontoen. De lover å ringe tilbake, men har ikke gjort det i dag.

Det er jo bare mennesker som jobber der, og har det kanskje travelt, men er det noen som vet om de er seriøse?

:(:(

 

Jeg og har bestilt litt deler der men tok ganske lang tid. De gav heller ikke beskjed automatisk at varene tok 4-5 uker ekstra tid å levere. Men det kom til slutt og grei kvalitet til prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har bestilt litt deler der men tok ganske lang tid. De gav heller ikke beskjed automatisk at varene tok 4-5 uker ekstra tid å levere. Men det kom til slutt og grei kvalitet til prisen.

 

Ja ja, nå er det 3 uker siden jeg bestillte, så da er de vel på vei tenker jeg. Får bare håpe jeg er like heldig som dere :)

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår