Gå til innhold

Fler som har funnet gamlebilen tilsalgs med lavere KM-stand?

Ranger emnet


kimbeer

Anbefalte innlegg

Det kan skje at kilometerstanden synker hvis man kjører mye i revers.

 

Hvis man har ei gammal boble eller en annen bil som har speedometer kobla på framhjulet. Det er det omtrent ingen biler som har lenger :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16044640&WT.svl=Link

 

Her har du en luring, bilen lå først med 180000 i km stand, nå har han nå økt til 234000km.

Men vis man sjekker skiltnr hos bos, så var den vist på service der i mai 2007, og da var km stand 375000.

 

Rått sylindervolum på denna bilen :p 2 :p

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla folkens,min første bil var en volkswagen passat 1.8 turbo ,jeg kjøpte bilen for 60000 ,den skulle i følge selger ha gått 172000,dette stod det i hvertfall på kmstand. fint tenkte jeg syns bilen gikk bra og alt det der,var faktisk strøken inni også,da vi kom til kontrakten lovte selger meg att service heftet skulle jeg få dagen etterpå da det lå på jobben, NAF jessheim. Jeg skrev under og han fikk pengene. jeg ringte selger han var sykemeldt og var kjempesyk og bla bla bla han skulle kontakte meg så fort han ble frisk, ok tenkte jeg. jeg fikk ett servicehefte på bilen men det var ikke det service heftet som var orginalt. jeg ringte som en gal da jeg fikk dette ,han tok ikke tlf.dra til helvette tenkte jeg.etter 1 mnd skulle jeg ha service på bilen *blinka service inspection* på speedometeret. jeg ringte igjen, fik ikke noe svar,ringte til møller og lurte på hva som hadde blitt skifta slik att jeg fant ut hva som skulle gjøres.de sa da att drivakslinger hadde blitt bytta på 274000 ,SVARTE FAEN ER DET DU SIER! skreik jeg ut. blei litt lei meg og forbanna slang på røret dro direkte ned til møller romerike fikk utskrift på hva som hadde blitt gjort/reparert. ringte far rett etter, han blei like gal og dro til selger og lurte på hva faen er det du driver med,lurer en 18 år gammal gutt med sånn,han svarte hmm det visste jeg ikke,og da spurte fatter om hva vi gjør med saken. han fikk som svar : jeg er ferdig med saken. psycopat tenkte jeg. vi dro hjem etter en heftig diskusjon ringte politiet ,norges lille botfirma kontra ingenhjelp as, fikk svaret ring til forbrukerrådet,ringte inn dit fikk som svar :vi kan hjelpe deg ,men send ett brev til selger med paragrafene bla bla.gjorde det fikk ikke svar henvedet meg til FR og vente tiden var ca 6mnd-12mnd før saken ble tatt opp,grunnet lite ressurser. fuck tenkte jeg ,måtte bare leve med det. så hvis det er en fra NAF jessheim som prøver og selge deg bil Kurt A.J IKKE kjøp av han ,han er en svindler. fint att en som er sjef på naf gjør noe sånt lykke til gutta!

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da opplyser man gjerne om det, da ikke at annet automatisk blir et par hundre tusen km nyere selv om man bytter motor...

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg solgte min gamle bmw til en kompis.. etter at han hadde hatt den i et år. så hadde den rullet 300000km... for to år siden lå den ute på finn, til 20tusen mer en jeg solgte den for.. også hadde den bare gått 180000km. når jeg ringte han,så la han på gitt.. etter at jeg hadde fortalt at jeg hadde eid bilen. og solgte den med 250000km på telleren.

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår