Thunder Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Jævla ISO-Overgang-helvetesskap :P Ja. Det er det. Husker jeg balte fælt med å bygge anlegget i min bil og. Trøsten er at det nok blir mye bedre enne den orginale spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Da var spilleren inne. Seff ikke uten et par problemer, ingenting som går på skinner nå¨:P Dobbeldin-rammen som jeg kjøpte, passet ikke. Ser ut som skjermen er noen mm for stor, derfor går den ikke på. Vurderer å file litt, men tror det vil bli stygt. Jeg får opp en melding på skjermen. "Safe driving". Virker som om det er en melding som antyder at jeg kjører eller noe, men det er jo feil. Ellers virker spilleren bra, god lyd osv. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Da var spilleren inne. Seff ikke uten et par problemer, ingenting som går på skinner nå¨:P Dobbeldin-rammen som jeg kjøpte, passet ikke. Ser ut som skjermen er noen mm for stor, derfor går den ikke på. Vurderer å file litt, men tror det vil bli stygt. Jeg får opp en melding på skjermen. "Safe driving". Virker som om det er en melding som antyder at jeg kjører eller noe, men det er jo feil. Ellers virker spilleren bra, god lyd osv. Da må du jorde ledningen som går på om bilen er i bevegelse eller ikke. Mener den er blå. Det var det samme på min spiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Du har nok fått feil ramme . Den skal passe akkurat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Jeg fikk en ramme av merket Pioneer. Mulig den bare passer til pioneer-spillere? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Da var problemet med jording fikset, takk for tipset Thunder. Rammen jeg har, som ikke passer, er denne: Den er for liten. Er den kun tillaget Pioneer sine spillere? Finnes det en universal en? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Iso rammen (den sølvfargete) eller den svarte som er for liten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Det er den svarte som er for liten. Rammen passet fint, var ikke helt lik som på bildet. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Jeg har mørke LED baklykter til deg om du er interessert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Nå SKULLE jeg egentlig lagt ut bilder av bilen med de nye, flotte 18" sommerfelgene, men jeg finner seff ikke den jævla nøkkelen til låsebolten :( Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Woho, fremgang! Skikkelige bilder kommer sikkert før eller senere... Bilen skriker etter senk da! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 ikkje litt senk men ein del. du må sote blinklysa i speilet. det ser mykje betre ut;) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Jeg har noen 30/30 liggende, men konkluderte veldig fort med at det ikke vil "cut it". Så får se når jeg kommer igjen fra bilferie, om jeg finner noe som senker mer. :) Blinklysene i speilet er vel ikke førstepri, men ender vel opp med å sote de ja! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Da er jeg tilbake fra en 3 ukers bilferie gjennom Sverige og Danmark. Bilen var en drøm å kjøre, selv på 18" felger. Et lite bilde fra turen: Nå innser jeg at det er på tide å få bilen ned på jorden igjen. Får jo nesten hodet mellom hjulbuen og dekkene... Så, det blir vel til at jeg handler meg justerbart da. Noen som har anbefalinger? Erfaringer? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 H&R Ultra-Lows ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg