bjirn Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Tenkte jeg skulle lage en tråd om min bil. Bilen er en 04 mod Golf V TDi med 105 hester. Den ble kjøpt 23 desember, etter at jeg kom til å drepe hondaen jeg hadde i en murvegg. Bilen er kjøpt hos Møller Bil Nesttun. Jeg var mange ganger oppom der for å finne meg en bil, og hadde egentlig speilet meg inn på en rød 1.6 liters femmergolf. Men denne ble solgt rett før jeg fikk slått til. Så da tok jeg en runde til oppå taket, der jeg hadde blitt godt kjent etterhvert. De hadde akkurat fått inn en ny Golf, en sort TDi med litt småting ekstra som jeg likte. Så jeg slo til på denne. Beklager elendige bilder, men hadde bare et gammelt digitalkamera fra 2002 for hånd, så da benyttet jeg det. Bildene vil nok bli byttet ut med noen bedre senere. Det ekstra utstyret som gjorde at jeg ville ha denne bilen, var bl.a klimaanlegg, grøftelys og hengerfeste. Sistnevnte var litt bob-bob, da det ser fælt ut. men det var ganske praktisk. Planene for bilen er ikke så alt for store. Jeg kan nevne følgende: Ny headunit med støtte for mp3 Nye sommerfelger, mellom 17" og 19" En leppe foran Senk, helst justerbart og rustfritt Muligens bytte til 3eikers ratt, da dette er grusomt Ellers vil det nok bli endringer i planene etterhvert, og jeg kommer nok til å gjøre andre ting enn det som står på listen og. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 pen bil :) hva med senk da? Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Shit, det glemte jeg! Takk for påminnelsen! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Dette blir spennede å følge med på bjirn. Jeg har muligens noen 18" du kan kjøpe av meg om du er interessert når det nærmer seg sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Gratulerer med 5'er. Alltid kjekt å se det blir flere av oss =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Thunder: De som er på bildet av din? Får se når den tid kommer, de ser jo helt greie ut. Jeg har i dag gjort mitt første impulskjøp, som var utenfor listen: Øyelokk! Slike. Ser at jeg muligens må ha emblemfri grill og. De kostet svimlende 170 kroner :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Har du funnet en emblemfri grill? Jeg fant en på streetdesign for 399,- pluss frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Ligger endel på ebay, til 15-30 pund. 40 pund i frakt da... Så da blir vel streetdesign billigere... Men hvordan er passformen da? Og må vel sveise panseret og, siden emblemet går inn i det og. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel88 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 norskbildelsenter.no har endel griller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Ja, har vært inne der og sett. Har noenlunde roen på hvor jeg skal leite, siden jeg har hatt to 3'ergolfer før, må bare få satt meg ned og surfet gjennom alt :) Ser forøvrig ut som webshopen til nbs er nede akkurat nå. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel88 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 ja jeg fant ut av det. hehe. kikker etter grill selv. klarte å kræsje fronten litt så blir nok en ny fanger etterhvert, sveise panser osv. men gud som ting koster :P fin golf du har skaffet deg btw :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Kunne egentlig tenkt meg den leppen som er på den bilen på bilde der og jeg. Noen som vet hvor man får kjøpt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Hmm, ser ut som den ene riegerleppa til streetdesign. Jeg syns den var kledelig jeg og. Ligner de ikke? http://www.streetdesign.no/?id=25677 Edit: Jeg har forøvrig funnet utrolig mye jeg har lyst på på http://www.tmtuning.com/vw/ ... Bare å vente til dollaren faller igjen nå... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Ser mere ut som en Cupra leppe, eller noe Audi greier. Har emblemfri grill på min. Det krever sveiset fanger og panser Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syrefisk Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 SÅNN! SÅNN SKA DU HA! DU MÅ HA SÅNN!!!! Siter Helvette jeg hater Bergen Gatebilklubb. trekke bolter hei hurra, hurra for boltetrekkern nedpå Aker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg