Gå til innhold

dette var en lur politimann...

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

Jeg må le litt av denne diskusjonen...

Det har vært mange diskusjoner her hvor folk har gitt uttrykk for at politiet gjør som de vil, og er negative til dette.

 

Men når en politimann først får straff for å ha gjort noe han ikke har lov til, da mener mange at han burde sluppet unna...?

For min egen del er jeg enig i at guttene skal straffes, men jeg synes også det er bra at politimannen straffes, nettopp for å vise at disse også straffes for ugjerninger i tjenesten. (Og utenfor tjeneste også, for den saks skyld).

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

r da ingen ugjerning i å sende en dust i bakken BORTSETT fra i norge!

 

ikke rart det lønner seg å være kriminell!

 

Norge kan jo bytte ut sine pistoler de må søke tillatelse til å bære med blomster og uniformen med en rosa teletubbie drakt!

 

Onkli snut som du kan føle deg trygg på finner du ikke i norge! slik dem oppererer er det ikke verdt å ha dem her en gang!

 

de er mer opptatt av å spane på E6 på folk som kjører over fartsgrensa enn å faktisk ta folk for mord og vold!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig, jeg hadde konsentrert meg om kneskålene til avviker'n om han hadde gjort det på meg..

 

Hadde det vært deg hadde de bare kommet hjem til bilopphuggeriet ditt og henta deg der.. for ingen av de skrallene du kjører hadde klart å starte i tide til en eventuell getaway!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

r da ingen ugjerning i å sende en dust i bakken BORTSETT fra i norge!

 

ikke rart det lønner seg å være kriminell!

 

Norge kan jo bytte ut sine pistoler de må søke tillatelse til å bære med blomster og uniformen med en rosa teletubbie drakt!

 

Onkli snut som du kan føle deg trygg på finner du ikke i norge! slik dem oppererer er det ikke verdt å ha dem her en gang!

 

de er mer opptatt av å spane på E6 på folk som kjører over fartsgrensa enn å faktisk ta folk for mord og vold!

 

Du mener gatene hadde vært mye tryggere om politi fikk løpe rundt med granater, gassmasker og skarpladd automatvåpen 24/7. Og hadde skytetillatelse på alt som virket mistenkelig ?

 

Litt vel over snittet naivt vel ? Er vel slike tilstander i gamle irak og Nordkorea..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært deg hadde de bare kommet hjem til bilopphuggeriet ditt og henta deg der.. for ingen av de skrallene du kjører hadde klart å starte i tide til en eventuell getaway!

 

Gratulerer !! Det er nemlig slik politiet stort sett opperer. Vet de hvem du er, er det få med vett i skallen som presser pedalen i gulvet og håper på det beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener gatene hadde vært mye tryggere om politi fikk løpe rundt med granater, gassmasker og skarpladd automatvåpen 24/7. Og hadde skytetillatelse på alt som virket mistenkelig ?

 

Litt vel over snittet naivt vel ? Er vel slike tilstander i gamle irak og Nordkorea..

 

nei.. men har du vært i andre land enn BARE norge?. norge er så naivt! aldri vil det skje noe i norge.. for norge er verdens største rævslikker du finner på globusen!

 

Se f.ks. usa.. da jeg var i new york kunne jeg telle bortimot 20 snut pr KVARTAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

det er mere enn hva du finner samlet i hele oslo!

 

I andre landjeg har vært i går dem godt synlig med våpen! flyplassen i wien gikk dem jo rundt med taktiske riffler lissom.. for å ikke nevne str på dem!

 

Jeg er ikke naiv! jeg bare synes det er tåpelig å ha snut om de ikke får gjort jobben sin .. og måten de gjør det på er jo tåpelige..

 

de trenger som sagt rosa håndjern og hårspray i stedet for gønner!

 

 

jeg vil VELDIG gjerne ha en rambo jævel av en snut i mitt nabolag! så er jeg væffal sikkra!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hadde vært fint det slik at all kjøring med crosser,jordebil og kjøring uten skilter du har gjort hadde blitt tatt av snuten.:)

 

du er virkelig blåst. Du prater mot deg sjøl opptil flere ganger

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har vært i andre land enn BARE Norge, er ikke særlig nasjonalist heller om du fikk inntrykk av det..

 

Naivt eller trangsynt slå det opp i ordboka, mener selv USA er langt mer aktuelle til den "tittelen"..

 

USA har 2% eller var det 5% av hele verdens befolkning i fengsel, men jeg tror ikke du ville følt deg noe videre trygg der.

 

Tror vi har mer enn 20 snut i hele oslo...

 

Ville du virkelig hatt kvartalet ditt, hvor du og familien din bor, full av skarpladde menn ?? Det finnes idioter i alle yrker ;):deng

 

Er du av typen som synes "Uskyldig til bevist skyldig" er noe stort B.S? Da mener jeg at DU er naiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le litt av denne diskusjonen...

Det har vært mange diskusjoner her hvor folk har gitt uttrykk for at politiet gjør som de vil, og er negative til dette.

 

Men når en politimann først får straff for å ha gjort noe han ikke har lov til, da mener mange at han burde sluppet unna...?

For min egen del er jeg enig i at guttene skal straffes, men jeg synes også det er bra at politimannen straffes, nettopp for å vise at disse også straffes for ugjerninger i tjenesten. (Og utenfor tjeneste også, for den saks skyld).

 

Er sånn når folk er sauer og snur kappen etter vinden. "Faen ta purken", og alle stemmer i. "Faen ta pøbelunger", og alle stemmer i. Menneskeheten gitt..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår