Gå til innhold

65 Amazon prosjekt oppretting

Ranger emnet


Geirpedal

Anbefalte innlegg

Hei

Er ny her på forumet, er vel ikke helt "ny" når det gjelder gammal volvo. Har hatt flere av arten i tidligere år. Nå er vel drømmen oppfylt (igjen) og en Amazom står i garasjen. Til min kones store frustrasjon hehe..... men det går over.:volvsmile

Skal prøve å få til bil av det jeg har anskaffet. En bil som har vært totalt pusset opp på 90-tallet en gang. Så det jeg må gjøre er å få rettet opp en forholdsvis stor skade på v side foran.

Forrige eier begynte på den, men gikk lei etter et par år. Denne har visstnok blitt solgt etter restaureringen for 50 laken.

Så det meste er i bra stand.

323624.jpeg

323625.jpeg

323627.jpeg

Volvo Amazon 121 -65

Audi A6 2,5TDI Avant -96

MB C180 -95

Honda 750 Africa Twin -95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oida, den har fått seg en god smell! Men ellers så den jo veldig bra ut, så dette kan det nok bli bil av igjen. Stå på, og lykke til!

 

Har tatt noen bilder av det som må rettes/byttes. Må nok få noe ekspertisehjelp her ja.........

 

324292.jpeg

332613.jpeg

332616.jpeg

Fikk med en del som allerede er sandblåst og grunnet.

Volvo Amazon 121 -65

Audi A6 2,5TDI Avant -96

MB C180 -95

Honda 750 Africa Twin -95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet etter helgas jobb, ikke lett å tilpasse dette sånn at det blir 100%. Ble mye av og på med frontstykke og skjermer. Ser ut som om jeg må få dratt v innerskjerm/v side av torpedovegg en centi el to frem. Vet ikke åssen det ska la seg gjøre. Tror jeg må spørre noen som driver med slik.

332625.jpeg

Volvo Amazon 121 -65

Audi A6 2,5TDI Avant -96

MB C180 -95

Honda 750 Africa Twin -95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nye panseret og skjermen var vel lakkert en gang på 70-tallet vil jeg tro, hvit bunn med grønn flake..?!!! Helt forjævlig.

Tok å skrapet av all lakken med et skarpt hoggjern. Tror ikke grunninga var slipt her, det slapp ganske lett.

332632.jpeg

 

332644.jpeg

Volvo Amazon 121 -65

Audi A6 2,5TDI Avant -96

MB C180 -95

Honda 750 Africa Twin -95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut. ska bli kul att följa detta projekt.

 

Bilderna är dock för stora för att kunna se ordentligt. 800x600 är perfekt

 

Hei Hasse

Takk for interessen, har og sett at bildene blir litt store.

Legger inn et bilde (nytt format) av helgens kjellerjobb med dynamo og bremsesylinder. :o)

332597.jpeg

Har også redigert alle foregående bilder i 800x600. Blir vel litt lettere å se på nå, mange takker for tipset Hasse..

Volvo Amazon 121 -65

Audi A6 2,5TDI Avant -96

MB C180 -95

Honda 750 Africa Twin -95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår