Gå til innhold

rødt blinkende lys...

Ranger emnet


turbocontainer

Anbefalte innlegg

har hørt noen si at d ikke var d.:S får ikke annmerkning på eu kontroll da eller no sånt? sia det er noe som er orginalt på bilen som er meningen skal funke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt noen si at d ikke var d.:S får ikke annmerkning på eu kontroll da eller no sånt? sia det er noe som er orginalt på bilen som er meningen skal funke..

 

alle mine volvo'er har hadt det kobla av, har aldri verden hørt noe spørsmål engang på eu ang det, vis de gjør er det bare og sette dem i igjen vis dem påpeker det. tar 20sek

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk påpakning om det når jeg var på visning hos BT, men dem sa bare at jeg skulle fikse det.. (sa til dem at rele'et var gåen) :p

 

Uansett, hvis du skal koble det av, koble fra den klumpen med ledninger som ligger bak håndbrekket.. Da er det simpelt og få det "orginalt" igjen.. :)

 

Noen sier det med å dra ut pæra hjelper, men har ikke fungert på noen av volvoene jeg har hatt, så.. :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut pæra fungerer kjempe fint det, problemet er bare at tikke-lyden ikke slutter ;)

Om man tar ut begge pærene så skal tikkelyden gi seg :)

 

Hvis du løfter opp den boksen som er ved håndbrekke så er det en sånn plugg du kan dra ut der, funker som bare det det.

Hvis du bytter ut den røde dritten i dashen med vanlig lukk så ser det ikke ut som at det er sånn blinkegreier i bilen heller :)

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår