Gå til innhold

Papperboy's M3\\\ StreetRacer Prosjekt

Ranger emnet


FX2000

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir lettere trim.. men utvekslinga skal ha litt å sai hvis jeg ikke tar helt feil :)

 

får jo bedre aks med det, og mindre toppfart, men det er jo care siden vi bor i norge;) er det mye jobb med skadene på den? mener han du kjøpte den av snakka om det at den hadde noen bulker bak om jeg ikke tar helt feil? har foresten link til tåden da den ble bygd om til M3 vis du vil se:)

E36 325 Sedan ( )

E36 328 Coupe (x)

Ford sierra IS(x)

E36 320 Coupe (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man klarer seg fin med 220-230 i topfart i norge jah.. '

den har jeg tittet på og lest gitt

men kanskje noen andre har lyst til å lese den:

http://bimmers.no/viewtopic.php?t=67330&postdays=0&postorder=asc&start=120

stemmer at det var en skade på den ene bakskjermen.. kjenner noen som kan ta det litt billigere for meg så det blir ikke SÅ dyrt og skadene er ikke store heller så det haster ikke helt.. men det skal fikses innen våren.. men siden det må lakkeres litt også så venter jeg ihvertfall til jeg har alt som skal lakkeres.. m3 speil m3 side skjørt osv.. driver også å vurderer takrute senking.. men etter å ha kjøpt bilen og diverse utgifter med det så har jeg ikke best råd nå om dagen.. men ting kommer seg etter hvert :)

men har drivi med litt kos:

bytta plugger på den

DSC00331.jpg

hørt de anbefaler Nkg men var ikke så lett å finne så kjøpte boch..

fant også ut at jeg hadde eksos lekasje forran lamda sondene så fikk litt mye bensin på 3 av pluggene.. så da dro vi ned eksosen å sveisa litt

DSC00334.jpg

hvert en del sveisa på før gitt.. så effektanlegg er det første som kommer da snakker vi ifra manifold fremme til tuppen bak :)

kommer nok til å bråke litt :P får håpe jeg kommmer gjennom når det er bane kjøring på rudskogen og våler :P

men det skjer ihvertfall litt :) og mere kommer.. skal installere noe smått med anlegg snart også tenker jeg :)

ikke noe stort men bare så det er bedre en det orginale.. men det blir nesten 100% usynlig bortsett fra bagasjen så klart..

skal også være lett å koble ut så det ikke blir for mye stress når jeg skal kjøre på bane..

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Jeg er ikke mye innpå her lengere siden bilen min står godt parkert enda (Mai, og bil som ikke fungerer..katastrofe), men er jo innom litt nå og da.

La merke til et kjent nick so måtte jo svippe innom denne tråden,hehe.

Så du har kvitta deg med Japsene, og fått tak i bil som står mer i stil til avataren din :)

Ikke noe dårlig valg heller, bilen ser bra ut!

Skal stoppe innom denne en gang i ny og ne, så du får holde fingrene i gang og fikse mye snadder til denne som vi andre kan dagdrømme litt om,hehe ;)

Skal vel prøve å få min egen bil på veien igjen, men gidder ikke stresse heller.

 

Men, (jeg er litt gira på utseende) hva er de framtidige planene?, med utseende altså.

Er du typen som er litt "overkill" med styling (som meg) og vil ha stort av alt, eller tenker du på å beholde look'en litt mer diskre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

basic rule of cars:

har du en billig bil som går bra er den ikke serlig holdbar

har du en bil som går bra som er holdbar koster den MYE penger.

har du en bil som er holdbar og billig så går den ikke bra..

 

også vet vel alle at desto mere effekt man drar ut av en motor desto mere påkjenning desto kortere levetid..

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår