RiksTv Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 bra du ikke skal ha no styling, den er mye penere uten;) sellom jeg fant en som ikke så så ille ut med styling:P http://www.hilmersson-racing.com/start.asp?show=ea Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 bra du ikke skal ha no styling, den er mye penere uten;) sellom jeg fant en som ikke så så ille ut med styling:P http://www.hilmersson-racing.com/start.asp?show=ea Husk at den stylingen der da, er laget i stål :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 1) Hva slags speiler er det du har fått tak i til bilen? Eller satt de på fra før? 2) Du har kanskje funnet det ut selv, men du kan ikke ha innvendig tankfylling. Kan hende du får ha fuelcell, men i alle tilfeller må du legge opp til utvendig fylling. Ett triks er jo å hive på skiltholder fra en mk3 Carawelle/Transporter for å få skjult tanklokk. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 1) Hva slags speiler er det du har fått tak i til bilen? Eller satt de på fra før? 2) Du har kanskje funnet det ut selv, men du kan ikke ha innvendig tankfylling. Kan hende du får ha fuelcell, men i alle tilfeller må du legge opp til utvendig fylling. Ett triks er jo å hive på skiltholder fra en mk3 Carawelle/Transporter for å få skjult tanklokk. :) speilene er type biltema i 149kr klassen :) kjøpte ett, demonterte slipte og lakkerte det sort Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 slik blir det, dette har vert målet hele veien :) uten breddere i det hele tatt Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 fy sataen til noen felger(di bøttene) hvor får man kjøpt slike? boltsirkel? pris`? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 fy sataen til noen felger(di bøttene) hvor får man kjøpt slike? boltsirkel? pris`? ats'ene ? er i 4*100 og 4*108. får ikke kjøpt de i bredere enn 9" nå om dagen. hvis du da ikke kjøper brukt.. de aller fleste felgforhandlere kan skaffe disse felgene :) Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Tjå Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Den kommer til å bli sweet hvis den blir som den hvite;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Fant deg jeg, Stian! Fikk du fiksa lyktene? Og har du noen flere deler enn de dreva? Hvordan ble det med ATS'ene? droppa dem? -Jesper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Fant deg jeg, Stian!Fikk du fiksa lyktene? Og har du noen flere deler enn de dreva? Hvordan ble det med ATS'ene? droppa dem? -Jesper. der varu :P hehe, fikk bygget litt på med 3M lim. fått på plastprimer. skal se om jeg finner 14T drevet :) utsikker på om det blir ats,bbsrs eller brock b1.. jævli lyst på ats, men vil ha gull senter, men vil også ha litt kant, :P fikk prøve audi s8 her om dagen btw! syk bil! Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 har du fikset volvoen nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Gammel tråd, men lurer på ossen det går med opelen? fått gjort noe mer? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Gammel tråd, men lurer på ossen det går med opelen? fått gjort noe mer? x2 Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 En aldri så liten førjuls:crazysant::bump Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Gammel tråd, men lurer på ossen det går med opelen? fått gjort noe mer? opelen ble solgt fordi jeg rett og slett blei dritlei. etter opelen kjøpte jeg en 74 taunus saloon som trengte en oppussing plutselig en dag stod også denne på tunet, opel olympia 1100 SR med doble gassere. fikk den av en kollega, skal brukes som vinterbil. mr2'en på bildet er sommerbilen, 250hk 3sgte. audi coupe'en som du ser såvidt på det ene bildet( brunrød ) er også min, måtte selge taunusen for det var behov for en mer "kvinnevennelig" bil :P så da fikk hu seg en coupe istede ;) Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg