VEPSEN Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Skal slipe veiva til god motorn og lurte på å levere den på sarpsborg motor, ettersom en kompis babler ivei om hvor hyggelige og raske flinke osv. de er... Er de bra på maskinering? Veiva skal brukes i en små stressa og turbofisert 385 AMC motor(360 blokk/401 veiv)så den må få skikkelig pleie:D De er vel ikke åpne på lørdager? Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Ville vurdert å brukt Ski motorverksted i stede. Utstyret til Sarpsborg Motorverksted er etter det jeg har hørt gammelt. Forøvrig er det mye billigere å få gjort alt sånt arbeid o Sverige. Jeg bor i Halden så det er ikke så langt for meg. Les i Power eller lignende der er det annonser. Det bra med Sarpsborg motorverksted er jo at de har mye erfaring=peiling på hva de driver med. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Har også hørt at svenskene tar mindre for maskinering, men prisen er ikke så veldig nøye(er jo ikke snakk om uhorvelige summer).Men god service og skikkelig utført arbeid er derimot meget viktig! Hadde jeg hatt veeeldig god tid og bodd på sørlandet ville jeg brukt Vidmer.:) Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Ville brukt ski Motorverksted da jeg. De gjør i allefall en go jobb. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by T/A 455 Ville brukt ski Motorverksted da jeg. De gjør i allefall en go jobb. Eller Karterud Mek Verksted, trur han tar sånne jobber. Dyktig kar, hot-rod//amcar kar i tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rozar Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Skinne? Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Jasså, tar skinne på seg maskinerings arbeid? Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rozar Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by VEPSEN Jasså, tar skinne på seg maskinerings arbeid? Gjør ikke Tor Øyvind det meste når det gjelder motor da? Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Rozar: Det gjør han sikkert. Hadde ikke engang tenkt på skinne jeg!(takk for påminnelsen) Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 tror jeg ga 700 for polering av veiva på oslo syl service. skulle ha det dobblete for å slipe, men min trengte det ikke. vil hverken påstå de var hygglige eller raske. hyggligheten kom jo ann på hvem jeg snakka med self. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Desember 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Oslo sylinder service er ikke kjent for å være hverken raske eller service vennelige.... har ett par kompiser som har hatt dårlige erfaringer med dem. Dem har vist ansatt fler folk der nå etter det jeg har hørt så kanskje de er blitt raske ihvertfall. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Der jeg jobber er vi kjempefornøyd med sarpsborg i forbindelse med den type jobb. Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Jeg bor i Sarpsborg, og har vel bare hørt gode ord om både Sarpsborg Motorverksted og Skinne. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by VEPSEN Oslo sylinder service er ikke kjent for å være hverken raske eller service vennelige.... har ett par kompiser som har hatt dårlige erfaringer med dem. Dem har vist ansatt fler folk der nå etter det jeg har hørt så kanskje de er blitt raske ihvertfall. Hørt og erfart det samme. Uten tvil ville jeg brukt Sarpsbord motor. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Hvordan får jeg tak i dem? Skulle hatt en elektrisk bensinpumpe til 302`en min. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg