Gå til innhold

Mikky'en: "prosjekt" Audi "200" 2,2T

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg forsto er kanalen tilrettelagt:) Så er bare begynne å bygge:)

 

quattro / fwd har to forskjellige karroseri' date=' kannal får mellomaksling, vist ikkje du har en org quattro som er bygd om til fwd so har du enormt med jobb fram føre dej[/quote']

 

Akkurat ;) Så da har du fortsått feil, om bilen din ikke orginalt er en quattro som er degradert.. Men Det er jo bare å legge seg under bilen å se.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sant det... Men bygger kun om til Quattro hvis mulig hvis jeg skal hive i større turbo og nye dyser. Jeg får tilsendt en Cosworth turbo og kanskje 535 dyser (er ikke ekspert på bil, så 535 sier meg egentlig fint lite:P). Men fant litt rust:P lite hull i kanalen (rett ved siden av der B-stolpen kommer). B-stolpen var det rust på, hjulbuer bak, bakfanger opptil flere hull. Hvis det er noen som skal selge en bakfanger til 100/200 er det bare å skrike ut! Så blir nok litt kapping og sveising etterhvert ja... Egen prosjekt tråd kommer iløpet av de nærmeste dagene. Men når jobbingen på bilen begynner er litt usikkert da det er mye jobbing for tiden. Men angående de setene vet jeg ikke hvor god jeg kan få de. Tar gjerne imot tips! Lite hull akkurat i midten av sete ræven på førersiden. Men gammel bil, så får ikke lov å klage:P Er for det meste kun kosearbeid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har 10ventiler motor. Og er ikke "bare" å hive på turbo og dyser påden. Dysene du får tilsendt passer ikke uansett. Du har mekanisk insprut, og den stopper hele greia! Først må du bytte til datasprut av noe slag.. Så kan du få mer hk ;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har 10ventiler motor. Og er ikke "bare" å hive på turbo og dyser påden. Dysene du får tilsendt passer ikke uansett. Du har mekanisk insprut, og den stopper hele greia! Først må du bytte til datasprut av noe slag.. Så kan du få mer hk ;)

 

Både dyser og turbo skal mest sannsynlig selges. Får visst rundt 350 gamp.

 

Pen bil du har fått deg...:) Har du sett under, for jeg har kanal bakover på min, og den har aldri vært noe annet enn en vanlig grevling, men det kan hende det er forskjell på modeller. Hadde vært kjekt og vite.... lykke til med planene!!

 

Takk:) Så den under her for et par dager siden ja, og var ett hull på hver side helt fremme, men de så ut til at skulle være der da:P Men dette hullet jeg har i kanalen ser du ikke skikkelig før du åpner førerdør og bakdør. Bilen skal bli bra tilslutt håper jeg. Bare få fatt i noen 200 skjermer foran. Ser ikke helt bra ut med 200 lykter og originale 100 skjermer... gleder meg til å begynne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke bytte noen ting på 10vt for å få 200hk. Opp med trykket bare.. Jeg har allerede sagt at tinga ikke passer, og han har forstått det..

 

Grunnen til at det ser ut som det har vært blinklys på siden er at du mangler de hvite refleksene som feks jeg har.

 

Og det er bare å bøye seg under bilen, så ser du om det er tunell eller ikke.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke bytte noen ting på 10vt for å få 200hk. Opp med trykket bare.. Jeg har allerede sagt at tinga ikke passer, og han har forstått det..

 

Grunnen til at det ser ut som det har vært blinklys på siden er at du mangler de hvite refleksene som feks jeg har.

 

Og det er bare å bøye seg under bilen, så ser du om det er tunell eller ikke.

 

Det var de refleksene det ja:P Hadde helt glemt de... Hvor kan jeg få tak i hvite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår